Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wedstrijd zaterdag Bergen op Zoom
Moderator: moderatorteam
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wedstrijd zaterdag Bergen op Zoom
Hi guys,
Wie gaat er as zaterdag ook naar de A wedstrijd in Bergen op Zoom? Mijn carpoolie gaat niet mee, dus ik ben alleen. Tijd zat om rond te lopen en te kijken dus. Maar wel leuk als ik dan ook gericht naar mensen kan kijken.
Wie gaat er as zaterdag ook naar de A wedstrijd in Bergen op Zoom? Mijn carpoolie gaat niet mee, dus ik ben alleen. Tijd zat om rond te lopen en te kijken dus. Maar wel leuk als ik dan ook gericht naar mensen kan kijken.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Wedstrijd zaterdag Bergen op Zoom
Helaas, ik ben op de B2/C selectie in 's Gravesande.
Heel veel succes met je kanjer en met minstens 2 utjes thuiskomen hoor, anders moet je toch wel schamen met je WAC ganger haha!
Heel veel succes met je kanjer en met minstens 2 utjes thuiskomen hoor, anders moet je toch wel schamen met je WAC ganger haha!
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ga jij in de A lopen dan Suzanne? Toch aan cyno beginnen?

Linda, Izzie en Bram
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Contacteer:
Ik ben er zaterdag ook. Eerste wedstrijd van het jaar.
Eens kijken of ik ook de rust kan vinden om een U-tje te halen dit jaar
Eens kijken of ik ook de rust kan vinden om een U-tje te halen dit jaar
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
- Aantal honden: 5
Ik ben er met Mable. Zondag gaan we naar DVS. Ik heb er weer veel zin in en de weersvoorspellingen zijn perfect.
Groetjes van Bo en de honden.
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Wij hebben een weekendje vrij.
Veel succes voor de mensen die gaan
Veel succes voor de mensen die gaan

- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Ik ben er niet zaterdag maar wel zondag bij DVS. Ik ga proberen met Fenja haar laatste U tje te halen.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier hetzelfdesuzan25 schreef:Ik ben er niet zaterdag maar wel zondag bij DVS. Ik ga proberen met Fenja haar laatste U tje te halen.

Veel succes!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Zoek stok!
- Zeer actief
Zou leuk zijn om jullie in de B te zien, succes!Lysette schreef:Hier hetzelfdesuzan25 schreef:Ik ben er niet zaterdag maar wel zondag bij DVS. Ik ga proberen met Fenja haar laatste U tje te halen.![]()
Veel succes!

Linda, Izzie en Bram
- poembaa
- Zeer actief
- Contacteer:
Tsja, ik moet van cyno in de A starten. Hoop inderdaad twee utjes mee te nemen, dan 2 mei nog even en dan kan ik in de B1. Daar lopen meer mensen van onze vereniging, dus gezelliger. Hi hi vandaar ook dat ik de A niet heel leuk vind. Ik ben een FHN loper, ik ben het niet gewend alleen op pad te gaan!
- Zoek stok!
- Zeer actief
Went wel hoor, ik ga bijna altijd alleen op padpoembaa schreef:Ik ben een FHN loper, ik ben het niet gewend alleen op pad te gaan!

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
Jeroen gaat zondag proberen zijn laatste U'tje te behalen in 's Gravenzande 

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Ik ga zondag voor de eerste keer met Kayla kijken of ze Utjeswaardig is bij DVS
.
Iedereen iig veel succes met de wedstrijden dit weekend!

Iedereen iig veel succes met de wedstrijden dit weekend!
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je 1e plaats op het VP en dus je 1e utje, jammer van je disk op de JP
Danielle Boshouwers
- Hutch
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier helaas geen U-tje gehaald, maar wel een aantal mooie rondjes.
Spel foutloos en ruim binnen de tijd, 6de plek. Werd beoordeeld als een normaal VP, dus zou een Utje geweest zijn
VP was hij veel te vrolijk en miste beide raakvlakken op de kattenloop, 20ste
Jumping was foutloos, maar buiten te de tijd. uiteindelijk een 10de plek
Spel foutloos en ruim binnen de tijd, 6de plek. Werd beoordeeld als een normaal VP, dus zou een Utje geweest zijn

VP was hij veel te vrolijk en miste beide raakvlakken op de kattenloop, 20ste
Jumping was foutloos, maar buiten te de tijd. uiteindelijk een 10de plek
- Zoek stok!
- Zeer actief
Saskia, ik heb Bram een stuk sneller gekregen door sprongtechniekoefeningen. Gewoon recht vooruit springen op verschillende hoogtes en verschillende afstanden. Hij heeft daar veel motivatie en zelfvertrouwen van gekregen. Is dat niet iets om met Hutch te doen?

Linda, Izzie en Bram
- Hutch
- Zeer actief
- Contacteer:
Probeer dit al wel een beetje te doen, maar lastige is om te trainen buiten de training om. Heb geen eigen spullen ter beschikking behalve paaltjes. En in de training zelf kan ik natuurlijk niet alleen maar mijn probleempjes trainen.Zoek stok! schreef:Saskia, ik heb Bram een stuk sneller gekregen door sprongtechniekoefeningen. Gewoon recht vooruit springen op verschillende hoogtes en verschillende afstanden. Hij heeft daar veel motivatie en zelfvertrouwen van gekregen. Is dat niet iets om met Hutch te doen?
Alleen trainen is trouwens wel iets wat erg goed werkt bij Hutch, paaltjes was altijd langzaam. Paar keer zelf getraind en nu crossd hij er echt altijd doorheen.
Mocht je nog een keer een uurtje over hebben, dan kan ik graag wat hulp gebruiken

- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Fenja heeft haar laatste U tje binnen
Op het spel waar we mee begonnen heeft ze voor mijn gevoel haar beste rondje ooit gelopen, ik ben vooral op dit rondje erg trots. Het vaste parcours ging niet echt goed, ze ging bijna het parcours uit om even te buurten bij de mensen aan de kant. Kon haar toch nog terughalen maar het verdere rondje liep niet echt. Op de jumping haar laatste U tje gehaald, ondanks dat het niet echt een goed rondje was.
Verder vond ik het erg leuk om weer eens de C klasse te zien lopen, Fenja en vooral ik moeten nog een hele hoop leren voordat we daar ooit kunnen starten.

Op het spel waar we mee begonnen heeft ze voor mijn gevoel haar beste rondje ooit gelopen, ik ben vooral op dit rondje erg trots. Het vaste parcours ging niet echt goed, ze ging bijna het parcours uit om even te buurten bij de mensen aan de kant. Kon haar toch nog terughalen maar het verdere rondje liep niet echt. Op de jumping haar laatste U tje gehaald, ondanks dat het niet echt een goed rondje was.
Verder vond ik het erg leuk om weer eens de C klasse te zien lopen, Fenja en vooral ik moeten nog een hele hoop leren voordat we daar ooit kunnen starten.
- poembaa
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had een zalig rondje met Chase op het spel en het VP. Lekker raakvlakjes getraind, hij luisterde prima. Dus een Utje en prijs. Bij de jumping ging de startlat eraf. Ik ben zo aan het oefenen met afstandssstart, dat ik niet meer naast mijn hond kan starten. Hoe ging dat ook alweer? Oh ja, in zijn nekvelletje vasthouden ging 't beste, helaas, te laat. Tsja, dan ben je al klaar in de A klasse dus heb ik er lekker training van gemaakt. Paaltjes op afstand ging prima, maar mijn ingewikkelde wissel maakte dat hij een sprong miste. Ik moet nog erg wennen aan de (voor mij) nieuwe positie van het maken van een wissel. Ach, maakt dan toch niet meer uit, dus ik ben lekker door gerend. Weet die hond veel .... Het weer was lekker, wedstrijd ruim opgezet, aardige mensen gesproken, kortom, helemaal goed. Zou ik het dan toch nog leuk gaan vinden allenig bij cyno ???
2 mei nog eens proberen haha.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Hoogesprongen zijn niet duur he. En doe je dan ook vier palen ipv twaalf? Ik wil wel wat tips geven hoor.Hutch schreef:Probeer dit al wel een beetje te doen, maar lastige is om te trainen buiten de training om. Heb geen eigen spullen ter beschikking behalve paaltjes. En in de training zelf kan ik natuurlijk niet alleen maar mijn probleempjes trainen.Zoek stok! schreef:Saskia, ik heb Bram een stuk sneller gekregen door sprongtechniekoefeningen. Gewoon recht vooruit springen op verschillende hoogtes en verschillende afstanden. Hij heeft daar veel motivatie en zelfvertrouwen van gekregen. Is dat niet iets om met Hutch te doen?
Alleen trainen is trouwens wel iets wat erg goed werkt bij Hutch, paaltjes was altijd langzaam. Paar keer zelf getraind en nu crossd hij er echt altijd doorheen.
Mocht je nog een keer een uurtje over hebben, dan kan ik graag wat hulp gebruiken

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
suzan25 schreef:Fenja heeft haar laatste U tje binnen![]()
![]()

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
Hier ook een u'tje, weer een jumping U'tje. Het vast parcours ging fantastisch, tot............................ de laatste sprong, tikte die muts het latje eraf. Dat was even flink balen. Maar we geven de moed niet op, nog een heel seizoen om dat stomme u'tje te halen.
Het bezoekje aan de puppies na de wedstrijd, maakte de dag weer helemaal goed!
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ach nee toch, het begint wel vervelend te worden. Shit zeg.Sita schreef:Hier ook een u'tje, weer een jumping U'tje. Het vast parcours ging fantastisch, tot............................ de laatste sprong, tikte die muts het latje eraf. Dat was even flink balen. Maar we geven de moed niet op, nog een heel seizoen om dat stomme u'tje te halen.
Maar euh.....foto's van de pups?

Linda, Izzie en Bram
- Charmé
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Poedel en Chihuahua
![]()
Het zag er super uit!

Nogmaals gefeliciteerd!!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Da's vet balen....maar als ik de tijden zo zie die Jeroen heeft gelopen op het vast dan is het gewoon nog ff een kwestie van volhouden en kunnen zij in de toekomst heeeeeel ver komen!Sita schreef:Hier ook een u'tje, weer een jumping U'tje. Het vast parcours ging fantastisch, tot............................ de laatste sprong, tikte die muts het latje eraf. Dat was even flink balen. Maar we geven de moed niet op, nog een heel seizoen om dat stomme u'tje te halen.

-
- Zeer actief
![]()

-
- Zeer actief
Gefeliciteerd met jullie Utje...kom maar snel naar de B1, gezellig!poembaa schreef:Ik had een zalig rondje met Chase op het spel en het VP. Lekker raakvlakjes getraind, hij luisterde prima. Dus een Utje en prijs. Bij de jumping ging de startlat eraf. Ik ben zo aan het oefenen met afstandssstart, dat ik niet meer naast mijn hond kan starten. Hoe ging dat ook alweer? Oh ja, in zijn nekvelletje vasthouden ging 't beste, helaas, te laat. Tsja, dan ben je al klaar in de A klasse dus heb ik er lekker training van gemaakt. Paaltjes op afstand ging prima, maar mijn ingewikkelde wissel maakte dat hij een sprong miste. Ik moet nog erg wennen aan de (voor mij) nieuwe positie van het maken van een wissel. Ach, maakt dan toch niet meer uit, dus ik ben lekker door gerend. Weet die hond veel .... Het weer was lekker, wedstrijd ruim opgezet, aardige mensen gesproken, kortom, helemaal goed. Zou ik het dan toch nog leuk gaan vinden allenig bij cyno ???2 mei nog eens proberen haha.