Vroeger toen ik nog een paard had hing ik wel eens de hele dag op stal rond, een echte penny dag.
Vandaag om 12 uur in de auto gestapt om heerlijk te gaan wandelen met samantha en Macho bij een recreatieplas.
OM 14 uur had samantha daar in de buurt behendigheid, dus ben ik met denia even gaan kijken. Denia werd helemaal hyper toen ze macho zag springen en doen! hahaha Wie weet meis mag jij ook een keer ooit!
Om half drie snel de auto in want om 3 uur hadden we een inhaal les van de EG1. Normaal op maandag, maar vorige week was het pasen, dus nu een lesje inhalen voor iedereen. Daar aangekomen was er niemand..... Alleen degeen die les gaf Dat betekende dus prive les!!!!
Denia is zonder uit de hoogte te doen de beste van de klas... Ook omdat ze ook de oudste is hahaha De rest komt van de pup cursus af.
We hebben alle oefeningen voor het examen van de EG2 behandelt.
Zit en blijf
af en blijf
tanden kijken
betasten
volgen, daarbij halt houden, rechtaf linksaf, rechtsomkeerd en linksomkeerd
Kom voor
aan de voet
apporteren
Alles deed madame heel erg goed en dit is pas les vijf van de 8 in de EG1... Voor ons wordt de EG2 gewoon het aanscherpen van de opdrachten en het netter laten volgen. Het ging heerlijk! Ik kon haar gewoon los laten op een veld waar ze, aan de ene kant behendigheid aan het doen waren en aan de andere kant iets met ballen (een keer toen er een bal onze kant op vloog ging ze er vandoor, maar kwam de bal wel terug brengen )
Als toetjes zijn we ook nog een aantal keer door de tunnel heen gegaan! Helemaal super!
Daarna naar huis even wat eten met een vriendin van mij, de honden in de auto en even naar de goffert gegaan. NIet zo zeer voor Denia, maar meer voor Marie die ook haar beweging moet houden. Dus op een dag als vandaag met een grote wandeling en les neem ik ze sávonds altijd nog even mee, meer voor Marie.
Heerlijke doggyday voor ons dus!!! Op dagen als dit kan ik helemaal glunderen van mijn twee mooie meisjes!
Maandag gaat het beginnen.. haha Dan doen we een proefles meer aan flyball, Ik hoop dat ze dat ook mooi vind! Want dan hebben we voortaan eerst flyball 45min en daarna EG les 45 min.
Heerlijk toch, haha
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geen pennydag maar een doggydag!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/ - Locatie: nijmegen
- Contacteer: