Flinke Hasj :yes:

Mario Verslype met Hasco van de Duvetorre

IPO1 voor Faro :thumbs:

Moderator: moderatorteam
Ja, die 1ste Duitser is pure showlijn, die traint om IPO1 te halen om zo mee te dingen naar schoonheidskampioen titel. Het verschil is alleszinds enorm, maar om de evolutie in die hond te zien... wauw, die dame kan er alleszinds wat vanCash schreef:mooie foto's zeg!
Leuk om het verschil in volgwerk te zien tussen die mechel en daarna die duitser.![]()
Allemaal geslaagd?
leuk ! Duvetorre is en blijft een topfokker, zowel van mechels als van laekens !MARC_S schreef:Leuke foto's![]()
Ook leuk om een hond van de Duvetorre te zien.![]()
Allebei de opa's van Eva zijn gefokt uit teven van de Duvetorre
Hem voor hij opmoest nog eens afgevraagd wat een VZH programma lopen eigenlijk inhield, het was de eerste keer dat hij dat moest lopenmalinois schreef:en wat heeft Mario nu gedaan??
dat idee had ik al ja.maart schreef:Ja, die 1ste Duitser is pure showlijn, die traint om IPO1 te halen om zo mee te dingen naar schoonheidskampioen titel. Het verschil is alleszinds enorm, maar om de evolutie in die hond te zien... wauw, die dame kan er alleszinds wat vanCash schreef:mooie foto's zeg!
Leuk om het verschil in volgwerk te zien tussen die mechel en daarna die duitser.![]()
Allemaal geslaagd?![]()
krijgen jullie geen punten voor vzh?maart schreef:Hem voor hij opmoest nog eens afgevraagd wat een VZH programma lopen eigenlijk inhield, het was de eerste keer dat hij dat moest lopenmalinois schreef:en wat heeft Mario nu gedaan??
Gina Vuchtschoot zie ik. Vertelcrutz schreef:Hasj ziet er netjes uit......
hier nu een dochter van een halfzus van DS in huis....een heerlijke dame ook.... (Eltesse v Joefarm x Aros v Joefarm)
Gos schreef:Leuke hond geworden die Hasj! Hasco van de Duvetorre is ook niet verkeerd
crutz schreef:Hasj ziet er netjes uit......
hier nu een dochter van een halfzus van DS in huis....een heerlijke dame ook.... (Eltesse v Joefarm x Aros v Joefarm)
was een volle zus van Acemaart schreef:crutz schreef:Hasj ziet er netjes uit......
och, leuk !
Eltesse komt nog over Yellow zie ik, dat was zo een leuke hond