Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

K10 Workingdogs

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

duha
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Vuilnisbakje

K10 Workingdogs

Ongelezen bericht door duha »

Hallo allemaal,

ik weet niet zeker of dit de juiste plek is om de vraag te stellen. Als dat niet het geval is hoor ik het graag.

Ik vroeg me af of iemand het bedrijf K10 Workingdogs kent. Het is een bedrijf dat gezinshonden overneemt om ze te trainen tot werkhond en ze dan doorverkoopt. Ik ben mezelf een beetje aan het oriënteren voor de herplaatsing van een van mijn honden en dit klinkt allemaal wel ok. Jammer dat er op google weinig over ze te vinden is van mensen die ervaring met ze hebben. Daarom hier mijn vraag.

Alvast bedankt!!!
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: K10 Workingdogs

Ongelezen bericht door Inge »

Over wat voor hondje hebben we het eigenlijk? Wat maakt het geschikt als werkhond???

Het bedrijf ken ik niet. Ik heb 1 van de eigenaren weleens gezien (Jasper, volgens mij heeft/had ie een nestbroer van Gianni van Renée) en destijds was ik niet onder de indruk van hem qua trainen etc., maar goed, dat is jaren geleden, kan dus inmiddels al heel anders zijn. Als ik de site bekijk trainen ze met name speurhonden.

Wat je je wel moet realiseren is dat dit handel is. Er zijn mensen die absoluut niet willen dat hun herplaatsertje in de handel terecht komt maar gewoon een goed huis wil hebben waar de hond lekker binnen mag zijn. :wink: De kans dat jouw hondje ergens lekker op de bank terecht komt is niet zo groot als je het via de handel verkoopt.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
duha
geregistreerd lid

Het gaat om een kruisinghond, teefje van bijna 3. Ze heeft heel veel energie en vraagt bijzonder veel aandacht. Na uren wandelen/fietsen/zwemmen is ze nog niet onder de indruk. Haar jachtinstinct is goed ontwikkeld.

Ik realiseer me dat dit handel is. Natuurlijk zie ik liever dat ze ergens bij iemand op de bank komt, maar ik vraag me af of een nieuwe baas haar wel de uitdaging en beweging kan bieden die ze nodig heeft. Ik denk dat ze het heel leuk zou vinden om te werken. Maar ja... blijft en gok natuurlijk.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Niet zielig bij een echte werker, maar is deze hond dat? X-herder, teefje, 3 jr., als ze er een beetje knap uit ziet zal ze eerder de fok in verdwijnen dan t werk....
duha
geregistreerd lid

Ze wordt gesteriliseerd voor ze weg gaat..... no way dat ze de fok in gaat.

Tsjah zielig.. ik weet het echt niet meer. We kunnen haar niet houden en ik ben zo hard op zoek naar een liefdevol huis en vind het gewoon niet. Als jullie tips hebben dan hoor ik het graag. Ben intussen een beetje ten einde raad. Had ook een mailtje gestuurd naar Cloris voor de rubriek overplaatsing, maar daar helaas nog niets op gehoord. Echt alle tips zijn welkom!!
duha
geregistreerd lid

Er zit trouwens maar een heel klein beetje herder in hoor, dat zie je er echt niet aan af.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

duha schreef:Ze wordt gesteriliseerd voor ze weg gaat..... no way dat ze de fok in gaat.

Tsjah zielig.. ik weet het echt niet meer. We kunnen haar niet houden en ik ben zo hard op zoek naar een liefdevol huis en vind het gewoon niet. Als jullie tips hebben dan hoor ik het graag. Ben intussen een beetje ten einde raad. Had ook een mailtje gestuurd naar Cloris voor de rubriek overplaatsing, maar daar helaas nog niets op gehoord. Echt alle tips zijn welkom!!
Waarom kunnen jullie haar niet houden en kan ze bij kleine kinderen?
Afbeelding
duha
geregistreerd lid

We hebben vier teefjes;

* Tigra is onze mamahond
* Muschka is een dochter van Tigra en bijna 6
* Kika is een dochter van Tigra en wordt in juni 3
* Jody is een dochter van Tigra en wordt in juni 3

Toen Kika en Jody geboren werden heeft Tigra ze de eerste tijd erg beschermd. Voor de geboorte gingen Tigra en Muschka heel goed samen, na de geboorte moest mama ineens niets meer van haar oudste dochter hebben. Langzaam maar zeker is de rangorde opnieuw bepaald. Alleen Jody en Muschka komen er samen niet uit wie er nou bovenaan staat. Dit leidt steeds vaker tot enorme vechtpartijen tot bloedens toe.

Dit is de enige reden dat we hebben besloten om voor Jody een ander huisje te zoeken. Ze is echt fantastisch lief voor onze kleine van anderhalf en is dol op mensen.
duha
geregistreerd lid

Met andere honden buiten de roedel kan ze trouwens ook prima hoor. In het park is het de meest gezellige en sociale hond die er maar is. Behalve als je een van haar zusjes meeneemt. Dan haalt Jody het in haar hoofd dat ze die moet beschermen en vliegt ze andere honden aan. Kortom: een hondje dat het liefst alleen met de baas is of eventueel met een manneke erbij.
duha
geregistreerd lid

Helaas, in onze directe omgeving is er niemand die haar over zou kunnen en willen nemen.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Op zich hoeft t geen desinteresse te zijn idd Martijn, maar ook hier is vorig jaar richting handelaar vertrokken, wel een hele betrokken (pas nog gesproken, weet nog waar wij zitten, kent de hond nog etc) de hond is binnen 14 dgn bij hem vertrokken naar Brazilië voor de douane (ben dus ook op de hoogte gehouden)
verkoop ook liever rechtstreeks, maar vind eerlijke handel ook goed, alleen een intacte teef gaat nooit zo weg.
Zo ook de eerste sporthond van mijn vriend aan een Amerikaanse handelaar verkocht, pas een mail met foto's en link gehad, de hond is van hem uit naar de Las Vegas metro police gegaan en is dus idd echt aan t werk met een partner die hem waardeerd en op hem bouwt, want geloof me, Amerikaanse diensthonden hebben t zo slecht nog niet :F:

maar idd als ik het zo lees is deze dame mss wel gewoon goed geschikt als leuke aktieve huishond zonder andere (dominante) teven en hoeft zd niet specifiek te werken.....alleen zal ze dan wel kosteloos weg gaan
duha
geregistreerd lid

Ze is zeker heel erg geschikt als actieve huishond. Vraag is alleen; waar vind ik een baasje???
crutz
Zeer actief
Contacteer:

duha schreef:Ze is zeker heel erg geschikt als actieve huishond. Vraag is alleen; waar vind ik een baasje???

Met geduld en goed selecteren, idd BV door haar hier te plaatsen BV
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

duha schreef:Had ook een mailtje gestuurd naar Cloris voor de rubriek overplaatsing, maar daar helaas nog niets op gehoord.
Kan soms even duren, ze heeft het druk :wink:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

crutz schreef:Op zich hoeft t geen desinteresse te zijn idd Martijn, maar ook hier is vorig jaar richting handelaar vertrokken, wel een hele betrokken (pas nog gesproken, weet nog waar wij zitten, kent de hond nog etc) de hond is binnen 14 dgn bij hem vertrokken naar Brazilië voor de douane (ben dus ook op de hoogte gehouden)
verkoop ook liever rechtstreeks, maar vind eerlijke handel ook goed, alleen een intacte teef gaat nooit zo weg.
Zo ook de eerste sporthond van mijn vriend aan een Amerikaanse handelaar verkocht, pas een mail met foto's en link gehad, de hond is van hem uit naar de Las Vegas metro police gegaan en is dus idd echt aan t werk met een partner die hem waardeerd en op hem bouwt, want geloof me, Amerikaanse diensthonden hebben t zo slecht nog niet :F:

maar idd als ik het zo lees is deze dame mss wel gewoon goed geschikt als leuke aktieve huishond zonder andere (dominante) teven en hoeft zd niet specifiek te werken.....alleen zal ze dan wel kosteloos weg gaan
Met eerlijke handel is m.i. ook niets mis.
De hond van een clubgenoot zit in Boston, de hond van een andere clubgenoot zit in Amerika en bewaakt een huis met flinke lap grond. Beide zijn in contact gekomen met de nieuwe eigenaren door een adres en een verzoek om contact op te nemen bij de papieren van de hond te doen. Vorige week is nog een jonge hond verkocht van een andere clubgenoot, die gaat als speurhond naar Amerika. Biènes broer zit in Hong Kong geloof ik. :denken:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
duha
geregistreerd lid

De honden waar het nu over gaat, zijn die door de eerste eigenaren zelf getraind of zijn die overgeplaatst naar een handelaar zoals K10Workingdogs die ze dan traint en doorverkoopt?
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Ik ken deze mensen. Goede ervaringen mee :ok: Mocht je vragen hebben, kan je pb'en.
Perry en Noah

Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

duha schreef:De honden waar het nu over gaat, zijn die door de eerste eigenaren zelf getraind of zijn die overgeplaatst naar een handelaar zoals K10Workingdogs die ze dan traint en doorverkoopt?
Honden die ik bedoelde zijn allemaal zelf getraind. 1e 2 zijn verkocht na hun PH1, jonge hond is verkocht omdat het bijtwerk niet goed genoeg was (dus niet geschikt voor PH1)en de eigenaar er geen klik mee had, broer Biène is verkocht omdat hij niet geschikt was voor het PH1-programma.
De jonge hond zal nu door de handelaar wat extra training krijgen ivm het speurwerk en gaat dan naar een klant van hem in Amerika.
Groetjes Inge
Afbeelding

janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

Sommige handelaren zijn inderdaad niet meer dan een doorgeefluik. Deze mannen investeren in een stuk training. voornamelijk voor detectiewerk in de ruimste zin van het woord.Ook probleemhonden krijgen hier een 2e kans, waarbij de keuze is een spuitje of? Dit soort herplaatsers gaat ook met enige regelmaat via gedragstherapeuten. De honden die naar de VS gaan hebben over het algemeen in behoorlijk bestaan, naar andere landen zoals het midden en verre oosten en landen zoals Mexico zal dat minder het geval zijn.
Jan
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

janinca2002 schreef:Sommige handelaren zijn inderdaad niet meer dan een doorgeefluik. Deze mannen investeren in een stuk training. voornamelijk voor detectiewerk in de ruimste zin van het woord.Ook probleemhonden krijgen hier een 2e kans, waarbij de keuze is een spuitje of? Dit soort herplaatsers gaat ook met enige regelmaat via gedragstherapeuten. De honden die naar de VS gaan hebben over het algemeen in behoorlijk bestaan, naar andere landen zoals het midden en verre oosten en landen zoals Mexico zal dat minder het geval zijn.
idd, de goede handelaren investeren zelf ook nog een stuk in training voor de honden vertrekken, niet zo zeer alleen maar omdat de hond nog getraind moet worden, maar ook zodat ze de hond meer kennen en daardoor beter kunnen plaatsen....

de honden waar ik het over had betrokken
1 hond die als jonge hond (7mnd) als huishond geplaatst was en daar redelijk ontspoord was (ze waren er bang van), deze terug gehaald, zelf een basis gelegd en het bedrijf is daar nog 2 wk mee doorgegaan, de nieuwe eigenaren hebben het daarna opgepakt om uit te werken
1 hond die met 1 jr van een boederij af kwam, kende niets, super sociaal, maar in het werk te gek gemaakt en hard van karakter, deze hond kende wat basis appél en had een goede beet, de rest heeft de (amerikaanse) handelaar zelf moeten doen, de hond is dus ook nog een tijdje bij hem in training geweest....
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wat ik me erg afvraag is waarom dit ineens goed zou zijn maar je hond aan een boom binden bij het asiel niet? Je geeft je hond aan iemand mee, krijgt een paar euro's en toedeloe, dag hond, het ga je goed waar de fuck je ook moet gaan leven en wat je ook moet gaan doen. Sorry, ik vind het waardeloos.
Ik heb nog vrijwel nooit gehoord van iemand die te horen kreeg waar de hond zit. Misschien dat ze dat alleen doen bij mensen die meerdere honden kunnen blijven leveren? Warm houden? Zover ik nl weet staan er regelmatig oproepen op MP. Wie weet waar mijn hond is? Ik zou op de hoogte gehouden worden blablabla. :ugh: Weg hond, doorverpatst aan een autosloperij god weet waar waar het beest hele dagen mag tollen in een kennel als blafmachine. Natuurlijk gaat een echt goede hond ook wel ergens heen waar het leuk kan zijn. Maar kom op, meegeven en dan zie je wel of je nog iets van je hond zal horen? Dan kan je hem nog beter in het asiel kwakken want die mensen gaan hem zeker plaatsen bij iemand die zegt een leven voor die hond te hebben. Dan wordt hij niet knal knal TT ff snel doelmatig afgericht voor waar hij voor verkocht wordt. Handel is handel en in de handel is er nooit ruimte voor een hond die zijn geld niet op gaat brengen. Snel snel en goedkoop. En als mensen zeggen dat dat onzin is dan lullen ze uit hun nek want deze handel is geen liefdadigheid. Het gaat puur en alleen om de centen en niet om de honden. Dus een hond in die handel zetten? Misschien als je hem haat? :mrgreen:

Nu zal iedereen wel zeggen, ja maar, succesverhaal hier en daar, maar dan zal het wel om hele goede honden zijn gegaan. Want handel is handel. En handel is geen dierenliefde. Geld is waar het om gaat. Bedrijfsmatig handelen in honden. Wat is er dan eigenlijk mis met handel in puppies? Waarom mag je wel een oudere hond klakkeloos aan een handelaar geven en niet in puppies handelen? Dat is toch precies hetzelfde? Geld als doelstelling en daar honden voor verkopen. Ik heb medelijden met de hond die niet geschikt is en fokteefje wordt. Of de hond die zich blesseert en met pijnstillers een opleiding door zijn strot ge-stroomstoot krijgt. Want ik neem aan dat er geen tijd, geld en ruimte is om een hond met een blessure even op te laten knappen. Dat levert flinke verliezen op immers en zo werkt handel nooit. :neenee:
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

had een heel antwoord getypt loopt ie vast...... :devil: :devil: :devil:

maar goed, kwam er in het kort op neer dat het ook is denk ik hoe je de hond meegeeft of je nog wat hoort, en ook dat er veel kaf tussen het koren zit bij de handelaren (al eerder aangegeven),
en dan is het ook nog eens zo dat de mindere (slechte) handelaren eerder de "huishondjes" ophalen en ja, dan hoor of zie je er dus niets meer van.....
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Inderdaad, kijk, ik ken die handel niet. Maar ik lees dus wel regelmatig advertenties met waar is mijn hond? Ook lees ik zoveel advertenties met wie heeft er nog een drukke herder dat ik denk, wat moet je met een drukke herder. Er moeten toch wel heel wat honden afvallen die helemaal niet geschikt blijken. Iemand een idee wat daarmee gebeurd? Worden de teven verpatst aan fokkerijen en de reuen ergens als blafmachine verhuurd of verkocht? Ik heb ooit op het punt gestaan een waakhond te stelen. Een DH die week na week op dezelfde plaats stond aan een rioolbuis met een ketting in een kapotte kennel. Elke dag keek ik naar die trieste hond omdat wij daar met de boot lagen. Op een avond was hij weer aan het janken en toen wilde een vriend van mij wel helpen om de hond weg te halen. Alsof het noodlot ermee speelde was de hond verdwenen.

Kan me best voorstellen dat een of ander bedrijfje die man de hond te huur had gegeven om dat terrein te bewaken. Als blaffer dan want de hond had geen 2 meter ketting en moest steeds terug om die rioolbuis. Hij kon er ook geen rondje omheen :evil:

Volgens mij zijn er wel 10 van die handelaren en dan geloof ik gewoon niet meer in goede afloop voor alle honden. Als je je hond dus klakkeloos meegeeft kan je hem misschien nog beter af laten maken. Neem je eigen verantwoordelijkheid maar ipv wegdoen onder het mom op hoop van zegen en misschien wordt hij nog wel ergens een hond met een goed bestaan. Hoe groot is die kans nou als je een ontspoorde mechelaar gaat weggeven aan een handelaar? Hoe groot is de kans nou dat die hond een lieve baas krijgt die met hem gaat wandelen? Er staan honderden wel geschikte honden die zich bewezen hebben en dan zijn er nog honderden pups uit goede lijnen. Dus wat moet iemand met een mechel van een boerderij van 3 jaar die iedereen aanvliegt en al 1,5 jaar onafgebroken rondjes rent in een kennel?

Neem gewoon je eigen verantwoordelijkheid voor je hond. Plaats hem of maak hem dood als je hem niet meer wil. Wel zelf doen en niet een wildvreemde laten doen omdat hij niet mee wil werken aan de strakke trainingen die hij moet ondergaan om zijn waarde te verhogen in de handel. Als hij dat niet kan wordt hij immers door een wildvreemde afgemaakt of hij beland in een kooi als blafmachine. Denk dat hij dan liever dood was gemaakt door zijn eigen baas bij de dierenarts. :19:

Misschien zijn er ook hele goede handelaren. Dat weet ik niet. Maar die kopen in ieder geval niet zoals die op MP alles op op hoop van zegen. Want als je dat doet moeten er zoveel afvallers zijn dat je er eng van wordt.

Africhters zeggen toch al dat alleen de creme de la creme geschikt is voor het echte werk? Hoe kan het dan dat het kaf ineens ook waarde heeft in de handel? :19: Ik denk dat die honden regelmatig een zwaar kutleven krijgen. :klaar:
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

via een handelaar weg als speur of apporteer hond is wel heel wat anders dan het PH1 certificaat behalen, idd, vele honden die het PH1 certificaat niet af kunnen zijn nog wel prima geschikt voor speurwerk.....

daarnaast hoeven de handelaren die ik ken niet op MP te adverteren om aan hun honden te komen, dat zal ook wel een groot verschil zijn....
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Natuurlijk is de hondenhandel ook handel - het moet geld opleveren.

In de hondensportbladen kom je nog wel eens advertenties tegen. De honden waar ze interesse in hebben moeten wel aanleg hebben anders kost het teveel tijd en moeite om die hond ergens weer te verkopen. Ze kennen natuurlijk ook de markt en weten wat er gevraagd wordt.
De politie in Thailand zal misschien weer net andere eisen stellen dan het leger in Zweden (om maar eens wat te noemen)

Een hondje als bewaker van een bouwput verkopen, zal duidelijk minder opleveren dan een hond als speurhond aan douane of politie verkopen. Hebben ze alleen maar aannemers als klant dan zullen ze de hondjes ook voor veel minder opkopen en wellicht marktplaats afspeuren.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

MARC_S schreef:Wat ik me erg afvraag is waarom dit ineens goed zou zijn maar je hond aan een boom binden bij het asiel niet? Je geeft je hond aan iemand mee, krijgt een paar euro's en toedeloe, dag hond, het ga je goed waar de fuck je ook moet gaan leven en wat je ook moet gaan doen. Sorry, ik vind het waardeloos.
Ik heb nog vrijwel nooit gehoord van iemand die te horen kreeg waar de hond zit. Misschien dat ze dat alleen doen bij mensen die meerdere honden kunnen blijven leveren? Warm houden? Zover ik nl weet staan er regelmatig oproepen op MP. Wie weet waar mijn hond is? Ik zou op de hoogte gehouden worden blablabla. :ugh: Weg hond, doorverpatst aan een autosloperij god weet waar waar het beest hele dagen mag tollen in een kennel als blafmachine. Natuurlijk gaat een echt goede hond ook wel ergens heen waar het leuk kan zijn. Maar kom op, meegeven en dan zie je wel of je nog iets van je hond zal horen? Dan kan je hem nog beter in het asiel kwakken want die mensen gaan hem zeker plaatsen bij iemand die zegt een leven voor die hond te hebben. Dan wordt hij niet knal knal TT ff snel doelmatig afgericht voor waar hij voor verkocht wordt. Handel is handel en in de handel is er nooit ruimte voor een hond die zijn geld niet op gaat brengen. Snel snel en goedkoop. En als mensen zeggen dat dat onzin is dan lullen ze uit hun nek want deze handel is geen liefdadigheid. Het gaat puur en alleen om de centen en niet om de honden. Dus een hond in die handel zetten? Misschien als je hem haat? :mrgreen:

Nu zal iedereen wel zeggen, ja maar, succesverhaal hier en daar, maar dan zal het wel om hele goede honden zijn gegaan. Want handel is handel. En handel is geen dierenliefde. Geld is waar het om gaat. Bedrijfsmatig handelen in honden. Wat is er dan eigenlijk mis met handel in puppies? Waarom mag je wel een oudere hond klakkeloos aan een handelaar geven en niet in puppies handelen? Dat is toch precies hetzelfde? Geld als doelstelling en daar honden voor verkopen. Ik heb medelijden met de hond die niet geschikt is en fokteefje wordt. Of de hond die zich blesseert en met pijnstillers een opleiding door zijn strot ge-stroomstoot krijgt. Want ik neem aan dat er geen tijd, geld en ruimte is om een hond met een blessure even op te laten knappen. Dat levert flinke verliezen op immers en zo werkt handel nooit. :neenee:
Het ligt eraan waar je hem naar toe doet. Ik ken ook bedrijven waar ik nooit een hond naar toe zou doen, maar ook die ik persoonlijk heel goed ken en het wel zou doen. Honden worden getest voor de koop, niet geschikt, niet gezond (en dan bedoel ik 200% rug, heupen, ellebogen) dan kopen ze hem niet, heel simpel.
Honden die wel worden gekocht gaan dus niet naar sloperijen, maar wel naar het echte werk, over het algemeen naar Amerika.
Broer en zus van Xena zitten bij de politie in Amerika via hun, van beiden krijg ik af en toe een mailtje van de agent in Amerika waar ze zitten met foto's, kranteknipsels etc. als ze weer eens een enorme hoeveelheid drugs oid gevonden hebben.
Het kan dus zeker wel, maar je moet wel goed kijken er zit veel verschil in.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
duha
geregistreerd lid

Dankjewel Malinois.

Ik weet zelf ook heel goed dat er veel rottigheid is in de hondenhandel. Daarom vraag ik hier ook of er iemand dit bedrijf kent en/of er ervaringen mee heeft. Misschien is het goed om het topic terug te brengen naar die vraag.
Inge
Zeer actief
Contacteer:

duha schreef:Dankjewel Malinois.

Ik weet zelf ook heel goed dat er veel rottigheid is in de hondenhandel. Daarom vraag ik hier ook of er iemand dit bedrijf kent en/of er ervaringen mee heeft. Misschien is het goed om het topic terug te brengen naar die vraag.
Wendy (duitse herder) kent deze mensen, die kun je dus even een pb sturen.
In het openbaar zal er niets over gezegd mogen worden :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Inge schreef:

Wendy (duitse herder) kent deze mensen, die kun je dus even een pb sturen.
In het openbaar zal er niets over gezegd mogen worden :wink:
Ow jawel hoor, maar het is niet mijn hond geweest die herplaatst is. Dan kan ik beter doorsturen naar persoon die het wel gedaan heeft. Overigeens was het een goede ervaring geweest, hond werkt bij douane in Amerika
Perry en Noah

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik ken ze niet dus kan je niet verder helpen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”