Hallo collega-dogdancers,
De wedstrijd van dit weekend is helaas afgelast maar mochten jullie interesse hebben, wij organiseren op 20 juni 2010
een wedstrijd dogdance in Hulshout (België) op de weide van Toscanzahoeve, de school van Inge Pauwels, waarschijnlijk ook in Nederland wel gekend voor haar boeken als gedragstherapeute.
Deze wedstrijd vangt aan om 11u en we verwachten alle deelnemers om 10u.
Inschrijven kan vanaf vandaag, vraag even een inschrijvingsformuliertje bij me aan op:tantchristel@hotmail.com.
De klassen waarin je kan deelnemen zijn:
Fun (zonder klassement met voer)
Beginners (met voer)
Novice
Intermediate
Advanced
Innovation One (met voer)
Innovation Groep (met voer)
Seniors
Improvisatie (Dit is geen erkende klasse, is gewoon puur for fun en deze is GRATIS voor iedereen die al in een andere klasse deelneemt)
De deelnameprijs voor Belgische wedstrijden in 2010 bedraagt 10€ en hiervoor zijn leuke dagprijzen voorzien voor iedereen en bekers voor de 3 eerste plaatsen in elke klasse.
Deelname aan de improvisatieklas is vrijblijvend, kies je om mee te doen dan krijg je de keuze uit 5 - 10 routinnes bij de inschrijving die dag. Kledij levert in deze klas geen punten op. Mogelijk gaat in deze klas iemand meekeuren van Anubis Starmaker, een castingburo voor dieren, nl Anne-Marie die deelnam aan superhond op VTM met Starky, de chinese naakthond, een aantal jaren geleden.
Binnen deze fun-improvisatie competitie zijn geen klasse indelingen, de jury houdt wel rekening met de klasse waarin de deelnemer normaal wedstrijd speelt om zijn oordeel te uiten.
Voer is dus toegelaten in deze klasse.
Eventueel kamperen kan bij de vlakbij gelegen camping (+/- 100 meter)
Inge Pauwels van Toscanzahoeve heeft mooie dagprijzen beloofd en als extraatje voor de winnaars van alle klasses één van haar boeken.
Programma opendeurdag zelf: http://www.toscanzahoeve.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Graag had ik dus geweten of jullie zo'n improvisatieklas een leuk idee vinden?
Ik hoop alleszins op een leuke opkomst, ook uit Nederland.
En voor meer info aarzel niet mij te contacteren per mail of op 0473/788263
Groetjes
Christel
http://www.theswingingtails.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wedstrijd dogdance 20 juni-gratis improvisatieklas-durf jij?
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Rasloos
Re: wedstrijd dogdance 20 juni-gratis improvisatieklas-durf jij?
Is het eigelijk een WFCO wedstrijd ?
Wij zitten er nog over na te denken met een paar meiden, Maar het is voor ons wel heel erg veel ..
Wij zitten er nog over na te denken met een paar meiden, Maar het is voor ons wel heel erg veel ..
-
- geregistreerd lid
nee het is geen WCFO wedstrijd maar er zijn wel andere WCFO leden die meedoen bij ons met regelmaat dus WCFO maakt er geen probleem van.
misschien kunnen jullie er een weekendje uit van maken
op een paar 100 meter afstand ligt de rivier de Nete waar het heel mooi wandelen is.
Er is ook een zwemvijver voor mensen en zo op die camping en de hondjes kunnen zwemmen in de Nete
ik heb ook één caravan waar 2 mensen en een hond in kunnen overnachten maar meer plek is er niet in
Als er nog vragen zijn of als je de reglementen graag hebt, stuur even een mailtje
misschien kunnen jullie er een weekendje uit van maken

op een paar 100 meter afstand ligt de rivier de Nete waar het heel mooi wandelen is.
Er is ook een zwemvijver voor mensen en zo op die camping en de hondjes kunnen zwemmen in de Nete
ik heb ook één caravan waar 2 mensen en een hond in kunnen overnachten maar meer plek is er niet in

Als er nog vragen zijn of als je de reglementen graag hebt, stuur even een mailtje
Ja dit had je me gpbt ! ik ga er nog eens overnadenken.
-
- geregistreerd lid
je ziet maar, ik zou de landkaart zo voor je aanpassen moest ik het kunnen