Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Agility toestellen voor thuis

Moderator: moderatorteam

Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Agility toestellen voor thuis

Ongelezen bericht door Maeve »

Ik wil thuis een aantal toestellen aanschaffen zodat ik thuis met Nilo kan oefenen. Onze tuin is te klein voor een complete baan ( :mrgreen: ) maar ik zit er wel aan te denken een aantal paaltjes aan te schaffen. Dan kan ik die in alle rust goed aanleren (had gehoord van de 2x2 methode) en misschien ook een raakvlaktoestel voor de 2 on-2 off methode. Maar heb nog geen succes gehad met goede toestellen te vinden. We hebben geen gras meer in de tuin, alleen stenen maar wel een wat groter oppervlak dan voorheen toen we nog wel wat gras hadden. Dus de paaltjes kunnen niet van die dingen zijn die je in het gras moeten steken want dat kan dus niet :scratch: Wat betreft de raakvlakken weet ik zo niet wat de opties zijn.

Maar sowieso kan ik nog niet iets geschikts vinden op internet. Kent iemand internet shops waar ik dit soort dingen kan vinden?
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Agility toestellen voor thuis

Ongelezen bericht door Maeve »

Martijn schreef:Zou je dat nou wel doen? Agility trainen op een stenen ondergrond?
Het gaat niet om snelheid he, daar hebben we toch niet genoeg ruimte voor. Maar voor wat raakvlaktraining (desnoods gewoon een plank waarbij hij naar het laatste stuk kan lopen) en het oefenen van de paaltjes zie ik niet echt problemen.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”