Apart

Moderator: moderatorteam
nee zit niks van mij bij maar denk tochdat de mensen in de knpv toch niet hun hond trainen om dagelijks dit te doen? die zien liever hun honden in de praktijk ergens terug.Martijn schreef:We? Niks van jou bij.Sonnie1983 schreef:wel geinig. al trainen we de hondjes toch niet voor dat doel
Zo.
Doel of niet, ik vind het erg leuk om te zien, een hoop plezier bij begeleiders die duidelijk erg gek op hun hond zijn en bij de honden ook veel plezier en bovenal met mijn lekenverstand hiervan vind ik dat de honden er goed getraind uitzien, zeker waarbij er een hele stuit op het pak gaanSonnie1983 schreef:wel geinig. al trainen we de hondjes toch niet voor dat doel
Ze zijn toch in een hele andere situatie dan in een aktiesituatie zoals de diensthonden hier...Bas Rouge schreef:Waanzinnig om te zien. En wat zijn die honden tolerant ten opzichte van elkaar, zie dat de politieherders in Nl nog niet doen.
Laat die ook eens van die demo's geven dan? Je kunt hiermee zó op de Winner terechtmalinois schreef:Ze zijn toch in een hele andere situatie dan in een aktiesituatie zoals de diensthonden hier...Bas Rouge schreef:Waanzinnig om te zien. En wat zijn die honden tolerant ten opzichte van elkaar, zie dat de politieherders in Nl nog niet doen.![]()
Overigens zal het meerendeel van de honden uit dit filmpje gewoon uit NL komen hoor, uit de NL KNPV opleidingen.
Ik zie het nut er niet van in behalve dat het leuk is om te zien... maar dit is niet waarvoor de hond dient en dat laat je in een demo zien.Rosita Compagner schreef:Laat die ook eens van die demo's geven dan? Je kunt hiermee zó op de Winner terechtmalinois schreef:Ze zijn toch in een hele andere situatie dan in een aktiesituatie zoals de diensthonden hier...Bas Rouge schreef:Waanzinnig om te zien. En wat zijn die honden tolerant ten opzichte van elkaar, zie dat de politieherders in Nl nog niet doen.![]()
Overigens zal het meerendeel van de honden uit dit filmpje gewoon uit NL komen hoor, uit de NL KNPV opleidingen.
Nee, jij niet. Maar misschien hebben jullie nog wel wat aanwas nodig in jullie clubs? Of zijn er genoeg mensen die deze sport willen beoefenen. Volgens mij heeft het zo in het algemeen niet zo'n geweldig imago?malinois schreef: Ik zie het nut er niet van in behalve dat het leuk is om te zien... maar dit is niet waarvoor de hond dient en dat laat je in een demo zien.
Dit is puur show...
Als ik een demo van politiehonden wil zien, wil ik een 'boef' zien, een hond en een geleider die samen die boef vangen...
Ik hoef geen hond te zien die over ruggen van 30 mensen loopt etc. ja leuk om te zien maar daar ga ik niet voor naar een politiehond-demo.
dan moet je iets laten zien wat totaal niet aan de orde is?Rosita Compagner schreef:Nee, jij niet. Maar misschien hebben jullie nog wel wat aanwas nodig in jullie clubs? Of zijn er genoeg mensen die deze sport willen beoefenen. Volgens mij heeft het zo in het algemeen niet zo'n geweldig imago?malinois schreef: Ik zie het nut er niet van in behalve dat het leuk is om te zien... maar dit is niet waarvoor de hond dient en dat laat je in een demo zien.
Dit is puur show...
Als ik een demo van politiehonden wil zien, wil ik een 'boef' zien, een hond en een geleider die samen die boef vangen...
Ik hoef geen hond te zien die over ruggen van 30 mensen loopt etc. ja leuk om te zien maar daar ga ik niet voor naar een politiehond-demo.
Die band heeft een africhter ook die samen met zijn hond een boef heeft gevangen...Zoek stok! schreef:Wat je bereikt is dat je de band tussen geleider en hond versterkt. Je kunt al schreeuwend op een veld gaan staan of samen eens iets leuks doen.
Sorry, inkopper.
Ik vind het iig leuk om te zien, met name de lolbekkies van de honden.
Waarom? Het is een praktijkprogramma! Dat filmpje heeft totaal nul komma nul met praktijk te maken... De praktijk is ook niet frivool, dat is een keiharde werkelijkheid wat het leven van de hond en geleider kan kosten.Zoek stok! schreef:Dat denk ik nou ook zo vaak, die hond is niet doofIk zou het erg leuk vinden als NL politiehonden eens zoiets zouden instuderen. Boef vangen kennen we wel
Maar dat gaat niet gebeuren de komende tien jaar, dat snap ik ook wel. Wie weet wordt het ooit wat frivoler.
Zoek stok! schreef:Dat denk ik nou ook zo vaak, die hond is niet doofIk zou het erg leuk vinden als NL politiehonden eens zoiets zouden instuderen. Boef vangen kennen we wel
Maar dat gaat niet gebeuren de komende tien jaar, dat snap ik ook wel. Wie weet wordt het ooit wat frivoler.
Dat realiseer ik me dat veel van die honden waarschijnlijk hier vandaan komen. Juist dat bewijst dat het dus niet aan de honden ligt, de intolerantie tov elkaar en vreemden. Deze beelden bewijzen dat overduidelijk, afkomst zowel wat geboorte als genetisch is overeenkomstig met dat van de honden hier.malinois schreef:Ze zijn toch in een hele andere situatie dan in een aktiesituatie zoals de diensthonden hier...Bas Rouge schreef:Waanzinnig om te zien. En wat zijn die honden tolerant ten opzichte van elkaar, zie dat de politieherders in Nl nog niet doen.![]()