Wij hebben ons op de valreep nog ingeschreven (vandaag is de laatste mogelijkheid), Magic loopt mee in de jeugdklasse. Waarschijnlijk samen met zijn zusje

Wie gaat er nog meer?
Moderator: moderatorteam
ohh leukLongFields schreef:Ik ben er op zondag met Tapas. Kijken of ze in ieder geval nog een RCAC'tje kan halen, dan hoef ik nog maar 1 RCAC'tje als ze 27 maanden oud is voor Nederlands Kampioen.
Ten tijde van de show wel helaas...Magic schreef:Zijn alle showgangers nog op vakantie?
Ik heb nog niet gehoord dat ze komt. Maar ik weet het niet zeker.Pepie schreef:ohh leukLongFields schreef:Ik ben er op zondag met Tapas. Kijken of ze in ieder geval nog een RCAC'tje kan halen, dan hoef ik nog maar 1 RCAC'tje als ze 27 maanden oud is voor Nederlands Kampioen.komt Eva ook,weet je dat toevallig?
Pepie schreef:misschien kom ik wel zaterdag en zondagMirri schreef:Ik ben er de 28e
fes/lou schreef:Zaterdag met Babet.
Ze zou JK kunnen worden...
joh ik juich al, omdat je er ook bentfes/lou schreef:Kleine kans, ken de km niet en geen idee hoeveel teven in de jeugdklasse...niet te vroeg juichen dus
voor mij ookfes/lou schreef:Duh, thuiswedstrijd, het is 10 min fietsen
Foto?Annemiek schreef:Ik doe mee op zaterdag bij de Amerikaanse staffords Met een baby teefje!
Kom je ook chocoladecake halen?Joyce112 schreef:Ik ben er op zondag.
Zonder honden, kom alleen kijken