Om het even kort te houden; boven het winkelpand woonden een stelletje 'ex' drugsverslaafden die nogsteeds niet het goede pad gevonden hadden. De man en de vrouw hadden samen een kind en een hond. Nu bleek dat ze uit het huis waren vertrokken, alleen dan zonder hond. Het dier was in het bovenste, kleinste, heetste kamertje gestopt. Zonder eten, zonder drinken. Het hele huis zag er smerig en uitgeleefd uit, overal stront, kleding, ondergoed. Echt heel vies, echt zo'n situatie wat je ook wel eens ziet op animal planet. De hond heeft het overleeft, een wonder na twee weken zonder iets te zitten. Het was een soort windhond, schofthoogte zo rond de 60 cm en kleur zwart. Als je haar vel omhoog tilde bleef het zo staan, natuurlijk uitdrogings verschijnselen. Het dier dronk wel 3 volle bakken water achterelkaar op.
De hond heeft het overleefd. Ik kan niet zeggen waar de hond op het moment verblijft omdat de oorspronkelijke eigenaar opzoek is naar 'zijn' hond, het zelfs zo ver gekomen dat hij een aantal mensen bedreigt heeft.
Toch kun je je blijven afvragen wat zulke mensen bezielt om zoiets te doen, maar er loopt altijd wel weer een gek rond die het in zijn hoofd haalt om zulke zieke acties te ondernemen....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond gevonden boven winkelpand
Moderator: moderatorteam
- samzel
- Actief
Hond gevonden boven winkelpand
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes
En pootjes

- els1
- Actief
- Mijn ras(sen): 3 Friese Stabij`s (zonder stamboom), 1 kruising mechelaar reu en 1 volle mechelaar teefje.
Re: Hond gevonden boven winkelpand
Ja vreselijk zeg!
Die hond heeft moeten lijden
De mensen zijn echt erg die zo iets kunnen doen.
Breng de hond dan naar een asiel of zo iets!
Die hond heeft moeten lijden

De mensen zijn echt erg die zo iets kunnen doen.
Breng de hond dan naar een asiel of zo iets!

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Hopelijk krijgt de hond nu betere bazen.
-
- Zeer actief
jeetjee...!!!
Heb jij de hond trouwens zelf gevonden? Of was je erbij?
Mocht het oooit nog een keer gebeuren dat je een hond vind die zo uitgedroogd is... laat 'm maar kleine beetjes drinken en geeef ook maar heeeeeel kleine beetjes eten. Wel elk uur ofzo
maar niet in 1 x heel veel; dat kan schade aanrichten is mij altijd verteld (bij een zo vermagerde en uitgedroogde hond dan he?)
Suzanne
Heb jij de hond trouwens zelf gevonden? Of was je erbij?
Mocht het oooit nog een keer gebeuren dat je een hond vind die zo uitgedroogd is... laat 'm maar kleine beetjes drinken en geeef ook maar heeeeeel kleine beetjes eten. Wel elk uur ofzo

Suzanne
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Sneu, hopelijk krijgt de hond een gouden mandje. Ik vind het alleen niet zo slim een uitgedroogde hond 3 volle waterbakken achter elkaar te laten drinken 

- samzel
- Actief
ik was er zelf bij ja 
De hond verblijft nu ook in een asiel hoor! direct al toen we hem gevonden hadden, dierenambulance gebeld en die hebben haar te drinken gegeven. Ik keek ook al mijn ogen uit dat ze haar veel water in 1 keer gaven, maar onder het mom van; zij hebben dit vaker gedaan, zij zullen dit wel weten heb ik er niets van gezegd..

De hond verblijft nu ook in een asiel hoor! direct al toen we hem gevonden hadden, dierenambulance gebeld en die hebben haar te drinken gegeven. Ik keek ook al mijn ogen uit dat ze haar veel water in 1 keer gaven, maar onder het mom van; zij hebben dit vaker gedaan, zij zullen dit wel weten heb ik er niets van gezegd..
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes
En pootjes