Iedereen er klaar voor ?
Moderator: moderatorteam
Leane schreef:MJ pikt me om 10:15 uur op, en dan lekker opweg naar de doedag![]()
Iedereen er klaar voor ?
Ik heb vandaag geen tijd om mijn spullen te pakken, dus ik zal morgenochtend alles bijelkaar moeten zoekenIn de nacht van vrijdag naar zaterdag drijft er bewolking ons land binnen. Het wordt dan ook niet koud met minima van rond 17 graden. Zaterdagochtend begint op veel plaatsen tamelijk grijs met veel bewolking en hier en daar lichte (mot)regen. Naarmate de dag vordert komt de zon er op steeds meer plaatsen bij. De middagtemperatuur loopt uiteen van 20 graden in het noordwesten tot 27 in het zuidoosten van het land. De zuidwestelijke wind is meest matig, langs de westkust af en toe vrij krachtig.
Valerie schreef:Ik ben ook al bezig met inpakken, maar ik ga ook vanmiddag al onderwegHet weer word heerlijk, ik heb er ook zin in!
Nu nog even mijn puberende etter influisteren dat ze bij agility heel goed moet luisteren, dus niet naar links gaan als ik rechts zeg
Je mag wel op Jazz of James passen hoorEstherK schreef:Ik heb er ook zin in.Ik neem geen hond mee vanwege de zomerse temperaturen. Daar doe ik mijn kerels geen plezier mee en voor Mukkie vind ik zo'n evenement nog te vroeg. Ik kan dus eventueel als hondenoppas fungeren. Ik ben wel wat gewend dus kom maar op.
Mocht het nodig zijn, dan roep je maar._Inge_ schreef:Je mag wel op Jazz of James passen hoorEstherK schreef:Ik heb er ook zin in.Ik neem geen hond mee vanwege de zomerse temperaturen. Daar doe ik mijn kerels geen plezier mee en voor Mukkie vind ik zo'n evenement nog te vroeg. Ik kan dus eventueel als hondenoppas fungeren. Ik ben wel wat gewend dus kom maar op.
Ik doe mee met ronde 3 en 4.. Hilde past ronde 3 op James.. dus als je zin hebt om dan met Jazz te wandelen ofzo?EstherK schreef:Mocht het nodig zijn, dan roep je maar._Inge_ schreef:Je mag wel op Jazz of James passen hoorEstherK schreef:Ik heb er ook zin in.Ik neem geen hond mee vanwege de zomerse temperaturen. Daar doe ik mijn kerels geen plezier mee en voor Mukkie vind ik zo'n evenement nog te vroeg. Ik kan dus eventueel als hondenoppas fungeren. Ik ben wel wat gewend dus kom maar op.
Dan moet ik toch eens komen kijken hoe jullie dat doenLongFields schreef:Wij hebben net onze "ploptent" voor het eerst uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat dat behoorlijk goed en snel ging voor de eerste poging. Opzetten was zó gebeurd en het weer in de ronde buitenhoes krijgen duurde ook niet heel lang.
In een kwartiertje waren beide handelingen verricht, en dat zonder ruzie.
Oh ja das ook zo lekker, die ben ik normaal altijd kwijtJacksel schreef:Ik ben het geheugenkaartje kwijt... Ik weet dat ik laatst op mn bureau eentje heb zien liggen, waarvan ik niet kon bepalen waar die thuishoorde... Maar ik weet ook niet waar die gebleven is...
Wilm@ schreef:Alles ingepakt en ik heb er reuze zin in!!![]()
Nu Niet Vergeten Om Fientje Mee Te Nemen! (zal de eerste keer niet zijn dat mij dit overkomt.)