Moderator: moderatorteam
die is helemaalkitty2 schreef:Ik schoot ook in de lach van Nanna die me aankeek en zei " hey en waarom heb jij je honden nie mee???"![]()
![]()
En van Cloris had ik een ehmm, braver beeld zeg maar, stiekum is ze gewoon compleet maf![]()
twinkeltje schreef:die is helemaalkitty2 schreef:Ik schoot ook in de lach van Nanna die me aankeek en zei " hey en waarom heb jij je honden nie mee???"![]()
![]()
En van Cloris had ik een ehmm, braver beeld zeg maar, stiekum is ze gewoon compleet maf![]()
je hebt wel de goeie voor je ?Brigitte schreef:MJ vindt ik een geweldig leuke vrouw
Nou inderdaadMJ schreef:je hebt wel de goeie voor je ?Brigitte schreef:MJ vindt ik een geweldig leuke vrouw![]()
Zoek stok! schreef:Nou inderdaadMJ schreef:je hebt wel de goeie voor je ?Brigitte schreef:MJ vindt ik een geweldig leuke vrouw![]()
![]()
MJ schreef:je hebt wel de goeie voor je ?Brigitte schreef:MJ vindt ik een geweldig leuke vrouw![]()
Tot mijn verbazing, zegt ze !fes/lou schreef:Ik heb tot mijn grote verbazing erg leuk contact gehad met een stel modjes![]()
Weet ik veel, ik denk ik roep maar watMJ schreef:je hebt wel de goeie voor je ?Brigitte schreef:MJ vindt ik een geweldig leuke vrouw![]()
Hilde schreef:Jou, Kitty, omdat je zo lekker spontaan bent. Jessica, die had ik veel meer bitchy verwacht![]()
Jeanette (schrijf ik het goed) van Kaiou, ook zo'n spontaan mens. JML, kon je ook leuk mee kletsen. EstherK, die ook makkelijk wegkletste. En ook (nu komen de échte spelfouten) Corasson del Perro en vriend, die vond ik echt heel erg leuk, lekker makkelijk praten en intresse en dergelijke.
![]()
Léonie, Manon, Mirjam en Lieke kende ik al maar die bleven natuurlijk leuk
Hahahahaha, ik mot toch iemand zeggen denkt Bri.Brigitte schreef:Weet ik veel, ik denk ik roep maar watMJ schreef:je hebt wel de goeie voor je ?Brigitte schreef:MJ vindt ik een geweldig leuke vrouw![]()
He echt? heeft ze weer voor niets zo'n drama lopen makenHutsje schreef:nou, kit, die dr telefoon kwijt was maar ook weer niet
SorryHutsje schreef:![]()
![]()
Ja preciesMJ schreef: Hahahahaha, ik mot toch iemand zeggen denkt Bri.![]()
![]()
![]()
![]()
fes/lou schreef:Ik heb tot mijn grote verbazing erg leuk contact gehad met een stel modjes![]()
Nee hoor, zonder dollen. Ik ben normaal wat terughoudend, maar ik heb het erg gezellig gehad met oa MJ, Nanna, kitty2, twinkel, cloris en de bouvierdame, gfrederique denk ik
Verder nog een aantal mensen die ik ook op shows regelmatig tegenkom gesproken.
En eerlijk gezegd heb ik Martijn en Marc gemist, vond het jammer dat jullie er niet waren...