Was erg leuk!
Wel grappig, mijn moeder had eigenlijk niet zo veel zin, ik hoorde steeds "kun je niet alleen, Anouk vind er waarschijnlijk toch niks aan en ik ook niet" En toen het ook nog enorm aan het onweren was vanochtend (waar Anouk doodsbang voor is) had ze helemaal zoiets van "ga maar alleen met Yoda, ik blijf wel thuis met Anouk"
Heb haar toch meegesleurd (bijna letterlijk

) en haar Yoda laten begeleiden omdat die het waarschijnlijk leuker zou vinden dan Anouk.
Nou, dat heeft gewerkt, Yoda vond het geweldig (zo geweldig dat heel de provincie Utrecht denk ik gehoord heeft dat Yoda in het bos stond, jeetje wat was die zich aan het opwinden) en daardoor mams ook, ze kon niet wachten om een nieuwe afspraak te maken
Het was een erg leuke les, we hebben eerst theorie uitleg gekregen, daarna een paar kleine spoortjes op een grasveld en daarna 3 sporen in het bos.
Anouk had met de eerste 2 sporen wat moeite, het 2 spoor liep ze het slachtoffer zo voorbij maar het 3e spoor had ze haar in 1 keer gevonden terwijl ze daar best wel verstopt zat, dus dat was heel knap van haar. Anouk zoch heel erg met een hoge neus en op zicht.
Yoda deed het echt geweldig goed, hij vond het slachtoffer alle 3 de keren in 1 keer, de derde keer liep hij haar eerst voorbij maar toen hij de geur kwijt was liep hij direct weer terug tot op een stukje waar de geur duidelijk was en begon toen opnieuw en toen vond hij haar wel direct. Dat was echt heel mooi om te zien.
Kortom, was een leuk dagje, 17 september gaan we weer.