Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eindelijk de moed bij elkaar geraapt om een stuk met Hayley te gaan fietsen en het ging super! ( Ik heb het vaker gezien o.a bij Cesar Millan, en toen begon het meteen te kriebelen). Ik durfde het eerst niet aan, omdat ik dacht dat ze het doodeng vond ( steppen beviel haar ook niet zo ), ik vond het zelf ook een beetje eng, maar ik wilde gewoon een bepaalde activiteit met haar doen. Ik vind dat ze met gewoon lopen toch te weinig beweging kreeg, dus ik ga nu echt overstappen met fietsen! Ze deed het perfect, eerst was ze wat onwennig, maar toen ze de smaak te pakken had ging ze er echt voor! Dit ga ik echt iedere dag doen, want zo kan ze tenminste haar energie kwijt! Ze vond het heerlijk! IK BEN ZO TROTS OP MN MEISSIE
Foto's komen nog
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera. Rust zacht mijn allerliefste Hayley.. 26-05-2007 - 12-03-2018
Geen foto's maken tijdens het fietsen he?! ghehehe
Leuk dat het zo goed ging, ik ga ook altijd fietsen met mijn oppas-hond
we genieten allebei (ik ga dan ook 10x sneller, zonder wat te doen, want ik laat hem trekken hij vind het geweldig)
Me_and_Sandy schreef:Geen foto's maken tijdens het fietsen he?! ghehehe
we genieten allebei (ik ga dan ook 10x sneller, zonder wat te doen, want ik laat hem trekken hij vind het geweldig)
Nog veel fietsplezier
Bedankt! Haha, nee foto's maken mag mn zusje doen! Hayley wilde mij eerst ook trekken maar dat durfde ik nog niet aan!
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera. Rust zacht mijn allerliefste Hayley.. 26-05-2007 - 12-03-2018
Me_and_Sandy schreef:Geen foto's maken tijdens het fietsen he?! ghehehe
Nog veel fietsplezier
Bedankt! Haha, nee foto's maken mag mn zusje doen! Hayley wilde mij eerst ook trekken maar dat durfde ik nog niet aan!
Gewoon rustig opbouwen, straks hebben jullie allebei het gevoel te pakken en het ritme en dan gaat trekken waarschijnlijk als vanzelf. Mijn oppashond is 1 bonk spier, ik vond het eerst ook wat eng dus we gingen langzaam (voor hem langzaam, ik trapte me kapot) fietsen. Hij moest naast blijven, zo heb ik hem links en rechts geleerd en rustig lopen. Dus nu kan ik van richting en tempo wisselen en ik hoef er zelf niks voor te doen. We vinden het onwijs leuk, hij is mega-enthousiast als ik alleen al mijn fietssleutel pak weet hij al hoe laat het is.
superrrrr
hier vinden ze het ook allemaal heerlijk, meestal los in het bos maar soms ook langs de straat en dan aangelijnd, met Barry vond ik het ook eerst heel erg eng, maar die zorgen waren ook voor niets want hij blijft mooi uit de buurt van de wielen! wel moet ik goed opletten dat ik katten eerder zie dan hij
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Podenji schreef:superrrrr
hier vinden ze het ook allemaal heerlijk, meestal los in het bos maar soms ook langs de straat en dan aangelijnd, met Barry vond ik het ook eerst heel erg eng, maar die zorgen waren ook voor niets want hij blijft mooi uit de buurt van de wielen! wel moet ik goed opletten dat ik katten eerder zie dan hij
Podenji schreef:superrrrr
Haha! Hayley let soms niet goed op de wielen, maar ik waarschuw haar altijd als ze te dichtbij komt en dat doet ze het ook goed! Ze begint alleen wel fel te worden op katten :N: Dat had ik trouwens ook niet van haar verwacht, maar laatst wilde ze bijna met Zen een kat mollen :N: