Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aanmeldingstermijnen

Moderator: moderatorteam

aragoleon
Actief
Mijn ras(sen): Mastines en dashonden
Contacteer:

Aanmeldingstermijnen

Ongelezen bericht door aragoleon »

Het gebeurt nog wel eens dat aanmeldtermijnen worden verlengd; zo heeft een regionale KC die zéér binnenkort haar jaarlijkse cm houdt de inschrijftermijn nog zeker een dag of tien opengehouden: "wegens grote belangstelling ", oid. Waarschijnlijk wegens grote budgettaire nood.
Doch groot was mijn verbazing toen vorige week, via de berichtenservice van de VDH het mailtje binnenkwam dat de inschrijvingen voor de Bundessieger/Nationale Zuchtschau te Dortmund nog een weekje langer, tot 15 september, konden geschieden.
En al helemaal nadat ik het septembernummer van Onze Hond nog eens opensloeg en mijn oog viel op een advertentie op pag. 41. van, jawel, de Bundessieger en Nationale Show 2010. "aanmelden tot 15. (let op punt: is Duits, dus geen verschrijving van de zetter/drukker) september 2010"
De sluitingsdatum voor copij septembernummer was in de laatste week van juli.
Worden wij nu allemaal door de VDH en andere organisaties in het ootje genomen ?
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Re: Aanmeldingstermijnen

Ongelezen bericht door Pumi »

aragoleon schreef:Het gebeurt nog wel eens dat aanmeldtermijnen worden verlengd; zo heeft een regionale KC die zéér binnenkort haar jaarlijkse cm houdt de inschrijftermijn nog zeker een dag of tien opengehouden: "wegens grote belangstelling ", oid. Waarschijnlijk wegens grote budgettaire nood.
Doch groot was mijn verbazing toen vorige week, via de berichtenservice van de VDH het mailtje binnenkwam dat de inschrijvingen voor de Bundessieger/Nationale Zuchtschau te Dortmund nog een weekje langer, tot 15 september, konden geschieden.
En al helemaal nadat ik het septembernummer van Onze Hond nog eens opensloeg en mijn oog viel op een advertentie op pag. 41. van, jawel, de Bundessieger en Nationale Show 2010. "aanmelden tot 15. (let op punt: is Duits, dus geen verschrijving van de zetter/drukker) september 2010"
De sluitingsdatum voor copij septembernummer was in de laatste week van juli.
Worden wij nu allemaal door de VDH en andere organisaties in het ootje genomen ?
Op hun site staat nog steeds 8 september :denken:

Ach wat maakt het uit, wij hadden al voor het goedkope tarief ingeschreven :W:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Aanmeldingstermijnen

Ongelezen bericht door Maeve »

Ze willen vast meer inschrijvingen. Ik kan me er niet druk om maken, als ik wil inschrijven doe ik dat. Wat is er voor mij nadelig aan dat ze het een week verlengen? :19:
Plaats reactie

Terug naar “Show”