Lieve schat, lieve rat, lieve "An ode to Tikaani of cannock chase"
juli 2007 werd jij geboren. mooi donker brindle pupje van onze lola. Toen je aanstaande baasjes kwamen kijken was het liefde op het eerste gezicht en heb je heerlijk liggen pitten op de benen van je nieuwe baasje.
7.5 week heb ik van je mogen genieten en dat heb ik dan ook gedaan!
ik had het geluk je heel vaak te zien omdat jouw nieuwe baasjes en pascal en ik hele goede vrienden zijn geworden door jou!
toen je 14 weken oud was werd je ziek. je bleek iets doms gegeten te hebben wat je darmpjes verstopt had. je gekke baasje is bij de operatie gebleven en toen zeker was dat het weer goed met je ging moesten wij van je baasje allemaal kijken naar het potje waar de veroorzaker van je verstopping in zat! rare man dat baasje van jou!
zo gingen de jaren en nooit verloor je de bijnaam ratje. want hoezeer je ook perfect op je plek was bij peet en ans, je bleef mijn ratje.
je kreeg er een amstaff zusje bij en 2 kalfjes die ze ook wel boerboelen noemen. allemaal leuk en aardig, maar jij eiste je knuffeltijd toch gewoon op en was vooral een twee eenheid met jewel de amstaff.
en toen was het ongeveer een week geleden.. je werd ziek. er was niks te vinden tot ze ontdekten dat je darmen rare bewegingen maakten en besloten jou te opereren.
tijdens de operatie schrok de dierenarts van alle verklevingen en littekens die de vorige operatie toen je nog een pupje was op je darmen had achtergelaten en ze maakte zich zorgen.
sterk als je bent kwam je door deze operatie heen en je baasjes waren voorzictig positief. helaas ging het de volgende dag helemaal mis. je werd opnieuw geopereerd en er is een stuk darm weggehaald. daarna moest je even bij de dierenarts logeren maar gelukkig mocht je de volgende dag met pijnstillers en antibiotica weer naar waar je hoort, naar huis.
en toen welde je vrouwtje mij gisteravond op. lieve mas, de dierenarts is onderweg we laten ratje gaan.. en ik hoorde je gillen.. alle pijn kwam dobr de pijnstillers heen en je wilde niet meer. het kon niet meer.
je hebt geen pijn meer ratje. je hebt nu je rust. ik hou verschrikkelijk veel van je en zal je gruwelijk missen. dag Beertje T...
dikke zoen van mij...

.jpg)