Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

stacaravan zuid frankrijk en camping in de ardennen.

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

stacaravan zuid frankrijk en camping in de ardennen.

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Wij gaan al jaren met de hond(en) een of twee keer per jaar naar zuid frankrijk of de provence of naar de cote d"azur.we gaan altijd net buiten het seizoen..dan is het zowiezo stuuken goedkoper maar het is ook niet meer zo warm (toch nog 25 tot 30 graden) ik heb altijd een camping bij een rivier of de zee voor de nodige verkoeling en ook nog voor de beweging..als het te warm is om een flinke wandeling te maken voldoet een half uurtje zwemmen ook wel.:)
mijn ervaring is dat de franssen erg hondvriendelijk zijn.(honden mogen reswtaurants binnen mee op boottochtjes grotten..vanalles :) )..bij sommige campings staat dat er geen honden zijn toegelaten maar als je even belt blijkt dat,dat alleen in het seizoen is.ikboek altijd via http://www.franceloc.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb goede ervaringen met domaine la malisonne (cote d"azur)en domaine le jantou(provence)
ik boek altijd een stacaravan met veranda zodoende heb je altijd een stuk schaduw.
we zijn zelfs een keer met toen nog shaggy en nina (shaggy een ambull van bijna 60 kilo) naar st tropez geweest,we zijn daar op een terras gaan zitten van een loungebar (heel decadent) in de haven tegenover miljoenenjachten..en de honden kregen eerder drinken dan wij..en uit een champagnebowl :E:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en we hebben sindskort een caravan in de ardennen staan in basse bodeux (dorpje vlakbij coo) midden in het bos.Een hele hondvriendelijke camping en een paar meter achter onze caravan beginnen de wandelroutes.
in de buurt zijn genoeg leuke restaurantjes en nog een aanrader plopsaland Coo (honden mogen aangelijnd binnen).
nina heeft een paar weken geleden clown bumbaa ontmoet :)
campingsite: http://www.freewebs.com/lanciennebarriere" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Fin
Zeer actief

Re: stacaravan zuid frankrijk en camping in de ardennen.

Ongelezen bericht door Fin »

Ziet er heel erg aantrekkelijk uit. :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”