BFA schreef:berichtje was doorgestuurd naar aanleiding van een foutje van een website,...
de foto is echter echt, het betreft hier een groep van 6 jongens uit mexico.
Deze moorde er lustig op los...op facebook hadden ze een pagina waar ze op een gegeven moment een herder hadden geplaatst...als ze nou 300 stemmen kregen dan werd de hond live op internet vermoord/gemarteld.
De hele handel liep echter uit de hand want de plaatselijke drugkartel kreeg er lucht van en plaatste een prijs op hun hoofd.
Sinds dien zitten deze twee jongens in de mexicaanse gevangenis voor hun eigen veiligheid...
een derde heb ik nog opgespoord op facebook en nadat de leden het hem erg moeilijk hebben gemaakt is hij van facebook verdwenen.
Pfoei.... terwijl ik jouw verhaal zo lees krijg ik hartkloppingen en vervolgens volgt me daar toch een opluchting!!!!! Dan ben ik toch wel blij dat er zo opgetreden wordt hoor!!!!
En dan moet ik ook weer denken aan dat hondje dat toen die brug afgesmeten werd. Dat werd gevonden en door dat filmpje werden de daders ook gepakt. En dat vind ik een heel goede zaak.
Toch durf ik zelf niet te kijken. Ik blijf er mee zitten, kan er niets aan veranderen, de kans dat ik de daders ken is ook maar 0,00000001 % en ik schiet er dus niets mee op.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen