Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Horse en dog trail
Moderator: moderatorteam
- JJRanch
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): AUSSIES!
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Horse en dog trail
Wil even een linkje delen van de hond van een kennis van me.
" onclick="window.open(this.href);return false;
weet niet of iemand hier er bekent mee is, maar een leuke manier om wat samen met je paard en je hond te doen
JJ
" onclick="window.open(this.href);return false;
weet niet of iemand hier er bekent mee is, maar een leuke manier om wat samen met je paard en je hond te doen
JJ
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Re: Horse en dog trail
Bijzonder, al zie ik het toch liever apart van elkaar, gewoon omdat dat mooier en geconcentreerder is vind ik. 

- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Wat gaaf
als ik ooit een paardje heb lijkt dat mij ook heel leuk!

- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Hoi, ken je Appie Kamps. moet je even googelen. hij heeft een paarden hondenshow. Hartstikke leuk
- jeanet01
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Das waar ik ook naar uitzie met paard en hond de priarie in oost-groningen onveilig maken.
of met beide koeien drijven....
paard-hond- mens wat heb je dan nog meer nodig om gelukkig te zijn

- Ink
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie
- Aantal honden: 1
Daar woon ik ook, dus ik zal aan de kant springen als ik je tegenkom!jeanet01 schreef:Das waar ik ook naar uitzie met paard en hond de priarie in oost-groningen onveilig maken.

Als je inderdaad een honden en paarden liefhebber bent kan ik me voorstellen dat dit erg gaaf is om te doen. Het ziet er nog best moeilijk uit ook, lijkt me lastig om dit te moeten trainen!

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- JJRanch
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
wat leuk is dat het een officieel onderdeel is. In Nederland is er mondjesmaat mee begonnen.
Je bent dus wel een westernpaardje nodig
Je bent dus wel een westernpaardje nodig

- jeanet01
- Zeer actief
- Contacteer:
- JJRanch
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Het is in Nederland nog niet uitgeschreven. Dus niet bij de DAWRA en niet bij de WRAN.
Er zijn wat mensen die zo nu en dan samen komen om te trainen, maar de wedstrijden doen ze in Duitsland.
JJ
Er zijn wat mensen die zo nu en dan samen komen om te trainen, maar de wedstrijden doen ze in Duitsland.
JJ
-
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising kangaroo en kelpie... een working kelpie!
Ik ken het en vindt het geweldig! Een aantal jaren geleden was er een demo (onderlinge wedstrijd) in Oosterwolde Friesland, en op dat moment trainde ik de trail met mijn arabier... toen nog niet in het bezit van een hond.
Nu is het andersom en heb ik wel een hond maar geen paard meer. En als ik dat soort filmpjes zie dan mis ik dat best wel hoor!
Een jaar of 12 geleden reed ik regelmatig buitenritten met mijn toenmalige draver en mijn hond, beiden leven ondertussen niet meer. Maar wat genoten wij daar met zijn 3- en van zeg
Nu is het andersom en heb ik wel een hond maar geen paard meer. En als ik dat soort filmpjes zie dan mis ik dat best wel hoor!
Een jaar of 12 geleden reed ik regelmatig buitenritten met mijn toenmalige draver en mijn hond, beiden leven ondertussen niet meer. Maar wat genoten wij daar met zijn 3- en van zeg

Working kelpie, eigenwijs, sportief en prachtig om te zien!
- jeanet01
- Zeer actief
- Contacteer:
sjuutje waar komt jouw kelpie vandaan? oud collega heeft er nu 3 en loopt op de schaapskudde in balo...
Heb naast mijn bier ook nog een dravermerrie staan dus als je een keer wil rijden.
Heb naast mijn bier ook nog een dravermerrie staan dus als je een keer wil rijden.

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Leuk, al zou het voor mij wat spectaculairder mogen 
Kay gaat sinds kort ook mee op de buitenritten! Heerlijk! Maar op zich wel leuk om eens mee te trainen (ondanks dat ik geen western rijd, maar gewoon klassiek welliswaar met een tinker). Zocht nog iets anders voor vandaag, dus misschien zet ik wel wat leuks uit

Kay gaat sinds kort ook mee op de buitenritten! Heerlijk! Maar op zich wel leuk om eens mee te trainen (ondanks dat ik geen western rijd, maar gewoon klassiek welliswaar met een tinker). Zocht nog iets anders voor vandaag, dus misschien zet ik wel wat leuks uit

- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
dat lijkt mij ook altijd nog heerlijk, met paard en hond op stap en ook appel over je hond oefenen vanaf het paard, maar mijn paard is nog jong en bij vlagen erg stuiterig, dus daar heb ik mijn handen vaak al vol genoeg aan.
- fleurie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
- Aantal honden: 3
Precies!jeanet01 schreef:paard-hond- mens wat heb je dan nog meer nodig om gelukkig te zijn

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Iemand van het Hollandse Herder forum doet dit nu ook met haar paard en haar Hollandse Herder langhaar
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb vandaag ff met Kiba en paard geoefend, alleen lopend en dan paard in 1 hand Kiba in de andere, en na een stukje lopen Kiba los laten volgen, af en toe zitten/liggen en wachten terwijl ik met paard voor- of achteruit liep en weer naast me komen. Dat deed ie wel heel leuk, maar als ik op het paard zit zal het wel moeilijker zijn.
- JJRanch
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Leuk! ga zo door. Als er genoeg animo voor is kan het ook nog eens in Nederland uitgeschreven worden.
JJ
JJ
-
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising kangaroo en kelpie... een working kelpie!
Hoihoi,jeanet01 schreef:sjuutje waar komt jouw kelpie vandaan? oud collega heeft er nu 3 en loopt op de schaapskudde in balo...
Mijn kelpie komt uit Ureterp bij Sietse vandaan.
En wat het rijden betreft... ik ben momenteel heel erg druk met een studie en stage naast mijn betaalde werk en gezin en rijden (wat ik zo af en toe doe bij een goede vriendin met arabiertjes) ligt effe op zijn gat... heb echt gewoon de tijd niet dit jaar helaas. Maar, na dit jaar hoop ik mijn diploma para veterinair te hebben en natuurlijk hoop ik op ene leuke baan dan.. wordt het hopelijk eindelijk wat rustiger en heb ik dan ook weer tijd voor dat soort leuke dingen. Ik vindt je aanbod wel heel lief!
Working kelpie, eigenwijs, sportief en prachtig om te zien!