Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
blondie schreef:Nou, over aandacht krijgen heb je niet te klagen
Kleine mannetjes worden idd groot, hij oogt breed ook trouwens!
Hij is heel compact, op een paar cm na even groot als pa. Is pa trouwens ook, een compacte hond alleen nog niet zo op die leeftijd destijds, toen was het een sprietje.......
Sjonge, dat scheelt een paar daagjes met die van mij, hoe groot is hij?
Die teef van mij is 56 cm al (!!!), ik heb het angstige vermoeden dat die de rasstandaard niet heeft gelezen
Maar on topic: Je hebt een heerlijke grote vent! Geniet van hem!
Lekker, dat enthousiasme
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Hij begint wat meer op pa te lijken heb ik het idee...
wou ik ook net zeggen .
maareuhh, is dat normaal, de derde keer al zo vol op de zware mouw ?
Hij deed het zo goed op het bijtkussentje dat ze hem direct maar over hebben gezet...
En ook die overgang ging prima... soms vinden ze dat wat raar maar hij niet... is ook jute dus gewoon hetzelfde doen :N:
Zal vd week eens kijken of ik Zpades ook op de foto krijg....die is natuurlijk iets jonger (toch???? Is van 8-7-10), nu 2x op zachte Franse pupmouw gebeten, ben ook blij met wat ik zie & doen t verder rustig aan met t nog niet gezette&niet gevulde gebitje....
Wat is het al een beer van een hond om te zien zeg, en er is ook weinig puppy-achtigs meer aan.
Hij is prachtig, en doet het zo te zien al heel erg goed. Mooi, die aandacht voor jou.
crutz schreef:Zal vd week eens kijken of ik Zpades ook op de foto krijg....die is natuurlijk iets jonger (toch???? Is van 8-7-10), nu 2x op zachte Franse pupmouw gebeten, ben ook blij met wat ik zie & doen t verder rustig aan met t nog niet gezette&niet gevulde gebitje....
Leuk ben benieuwd!
Xavi is van 2-7-10 dus 6 dagen ouder.
Hij is al compleet gewisseld anders had ie nog niet gebeten
LongFields schreef:Wat is het al een beer van een hond om te zien zeg, en er is ook weinig puppy-achtigs meer aan.
Hij is prachtig, en doet het zo te zien al heel erg goed. Mooi, die aandacht voor jou.
Dank je! Nee dat gaar zo snel helaas dat puppy achtige eraf...
Hij is ook echt leuk, pittig karaktertje maar heel erg leergierig. Ben er heel blij mee iig.
crutz schreef:Zal vd week eens kijken of ik Zpades ook op de foto krijg....die is natuurlijk iets jonger (toch???? Is van 8-7-10), nu 2x op zachte Franse pupmouw gebeten, ben ook blij met wat ik zie & doen t verder rustig aan met t nog niet gezette&niet gevulde gebitje....
Leuk ben benieuwd!
Oké, t verschil zit hem er natuurlijk in dat jij Xavi wel met 7 wk had & ik Zpades pas met 10 dacht wrs daarom dat ze meer scheelden....
Maar Zpades is ook al volledig gewisseld, enkel zetten & vullen vd tanden duurt natuurlijk tot een maand of 18, daarom nog gewoon voorzichtig hier....
Leuk ben benieuwd!
Oké, t verschil zit hem er natuurlijk in dat jij Xavi wel met 7 wk had & ik Zpades pas met 10 dacht wrs daarom dat ze meer scheelden....
Maar Zpades is ook al volledig gewisseld, enkel zetten & vullen vd tanden duurt natuurlijk tot een maand of 18, daarom nog gewoon voorzichtig hier....
Klopt, xavi had ik met 8 weken dit keer (geen werkhondenfokker) maar dat verschil is er zeker.