Vond deze flimpjes weer toevallig en vind het wel leuk deze hier neer te zetten.
Vind het nog steeds erg leuk, miss moet ik weer eens wat gaan oefenen met de hondjes

Dit was onze 1e (en laatste) wedstrijd bij KC Arnhem op 12 juni 2005.

Moderator: moderatorteam
Begint wel weer een beetje te kriebelenMJ schreef:Ja wat leuk joh !![]()
En knappie dat zo over je rug springen !
Snel weer oppakken met trainen en heeeeeeeeeeeel veel filmpjes plaatsen !
Doen joh ! De meest 'gekke' ideeën zijn altijd de beste !May Linn schreef: Begint wel weer een beetje te kriebelen![]()
Maar Kaya is nu 11 en met pensioen. Maar het gekke idee viel me in om nog 1x een routine te doen met haar en mijn andere hondje
Wat is het verschil van recreatieve wedstrijden en gewone?shanty schreef:Leuke filmpjes !
Waarschijnlijk worden er binnenkort ook wat recreatieve wedstrijden georganiseerd door het NDDB. Mischien wat voor jou ?
Je hebt verschillende verenigingen op dit moment je hebt bijv wedstrijden door de FHN georganiseerd. En je hebt de NDDB waar wedstrijden door de WCFO of NDDB worden georganiseerd.May Linn schreef:Wat is het verschil van recreatieve wedstrijden en gewone?shanty schreef:Leuke filmpjes !
Waarschijnlijk worden er binnenkort ook wat recreatieve wedstrijden georganiseerd door het NDDB. Mischien wat voor jou ?
En weet jij toevallig clubs in limburg waar ik evt doggydance zou kunnen trainen?
Ben wel weer benieuwd, is best lang geleden