Het eerste rondje heb ik bewust met speeltje gelopen. Een disk dus, maar wel in een wedstrijdsituatie alle raakvlakken (even weer een probleempje met de piep bij de oploop kattenloop, maar die was de 2e keer met wat hulp wel goed) en de paaltjes (12 stuks) weten te belonen. Geen enkel probleem gehad met de paaltjes, volgens mij zit het probleem met de FHN wedstrijden er echt in dat Jamey niet snapt dat er ook maar 6 kunnen staan ipv 12.
Het tweede parcours (hetzelfde VP als de eerste ronde, je moest voordat je de 2e keer liep aangeven of je de eerste ronde wilde laten tellen, of de 2e ronde) heb ik voor het echie gelopen, maar Jamey was erg snel afgeleid en is een aantal keer aan de kant van de ring wezen buurten, een keer voor een sprong stil gaan staan. Wel weer alle raakvlakken en de palen goed (op de insteek na, mijn schuld), maar weer staak gedrag. Volgens Marieke was ik toch wat gespannen, maar toen we naar de auto gingen (we hebben dus niet de jumping gelopen) liep Jamey ook niet helemaal lekker. Kan aan de steentjes daar hebben gelegen, dat weet ik niet zeker, maar even in de gaten houden dus...