Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vandaag trainingswedstrijd IMCA - met filmpjes!

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Vandaag trainingswedstrijd IMCA - met filmpjes!

Ongelezen bericht door Jacksel »

Vandaag samen met Marieke, Szuka (en Pixel als aanmoediging) en natuurlijk Jamey naar BoZ gegaan naar de trainingswedstrijd van de IMCA. Ik liep met Jamey klasse debutanten/A gewoon alle toestellen erin, en het parcours was pittiger dan wat ik tot nu toe bij de FHN tegen ben gekomen :mrgreen:

Het eerste rondje heb ik bewust met speeltje gelopen. Een disk dus, maar wel in een wedstrijdsituatie alle raakvlakken (even weer een probleempje met de piep bij de oploop kattenloop, maar die was de 2e keer met wat hulp wel goed) en de paaltjes (12 stuks) weten te belonen. Geen enkel probleem gehad met de paaltjes, volgens mij zit het probleem met de FHN wedstrijden er echt in dat Jamey niet snapt dat er ook maar 6 kunnen staan ipv 12.

Het tweede parcours (hetzelfde VP als de eerste ronde, je moest voordat je de 2e keer liep aangeven of je de eerste ronde wilde laten tellen, of de 2e ronde) heb ik voor het echie gelopen, maar Jamey was erg snel afgeleid en is een aantal keer aan de kant van de ring wezen buurten, een keer voor een sprong stil gaan staan. Wel weer alle raakvlakken en de palen goed (op de insteek na, mijn schuld), maar weer staak gedrag. Volgens Marieke was ik toch wat gespannen, maar toen we naar de auto gingen (we hebben dus niet de jumping gelopen) liep Jamey ook niet helemaal lekker. Kan aan de steentjes daar hebben gelegen, dat weet ik niet zeker, maar even in de gaten houden dus...
Laatst gewijzigd door Jacksel op 07 feb 2011 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Re: Vandaag trainingswedstrijd IMCA

Ik heb geprobeerd een kopie van het filmpje van de 2e keer VP te maken, maar het origineel blijft een stuk beter, vandaar dat ik maar gewoon de link daarheen erop zet...

http://www.ustream.tv/recorded/12503280" onclick="window.open(this.href);return false; op 3 minuut 44
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Re: Vandaag trainingswedstrijd IMCA

En het filmpje van het eerste rondje, die ik heb gebruikt om te trainen (dus met belonen tussendoor) " onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”