Ik heb Ushi ingeschreven!

Inschrijving sluit 14 feb. En ik zag op het inschrijfformulier dat het gratis parkeren is. Dus geen bekeuringen

Moderator: moderatorteam
Ik neem aan dat je dan ook je camera weer meeneemt?Triplefox schreef:Jep, ben dr beide dagen, het is erg dichtbij en het is heerlijk licht
LongFields schreef:Ik neem aan dat je dan ook je camera weer meeneemt?Triplefox schreef:Jep, ben dr beide dagen, het is erg dichtbij en het is heerlijk licht
Triplefox schreef:LongFields schreef:Ik neem aan dat je dan ook je camera weer meeneemt?Triplefox schreef:Jep, ben dr beide dagen, het is erg dichtbij en het is heerlijk licht
Nee...sorry ik ga voor de lol dus ff geen foto's ajb!![]()
.
![]()
Ga jij op zondag toevallig? Wij zijn van plan ook op zondag te komen, want ik wil onder andere de terrier groep een keer zien.Brigitte schreef:Ik ben er met Buffel.
Gaan niet, keurmeester zit aan zijn maxKristina schreef:Ga jij op zondag toevallig? Wij zijn van plan ook op zondag te komen, want ik wil onder andere de terrier groep een keer zien.Brigitte schreef:Ik ben er met Buffel.
Nou ja zeg...Brigitte schreef:Gaan niet, keurmeester zit aan zijn maxKristina schreef:Ga jij op zondag toevallig? Wij zijn van plan ook op zondag te komen, want ik wil onder andere de terrier groep een keer zien.Brigitte schreef:Ik ben er met Buffel.
zondag 20 februari 2011 02:41 | |
Indien u nog niet betaald hebt voor de internationale rashondententoonstelling vind u hier onder alle informatie.
Attentie - Voor Nederlandse exposanten: Bij betaling op de tentoonstelling zelf wordt € 10,00 extra per hond in rekening gebracht.
ING bank
rekening 3809300
t.n.v. KV Rijnland te Leiden
De bevestiging wordt toegestuurd, zodra de betaling bij ons binnen is. Vermeld bij betaling het stamboomnummer en de naam van de eigenaar van de ingeschreven hond.
Internationaal:
IBAN: NL44PSTB 0003 8093 00
BIC: PSTBNL21 (kosten delen / share expenses / Spesen teilen)
Klasse 1 - € 35,00
Klasse 2-7 € 50,00
Koppelklas - € 5,00
Niet ingeschreven honden - € 5,00
Bench - € 8,00 toegangskaart - € 8,00
kinderkaart/65+ - € 5,00
Wel netjes.nathalie schreef:Ze zijn volop bezig met de controle, want ik had een voicemail dat ik even terug moest bellen. Dus ik stress, want ik heb toch betaald? De keurmeester kan toch niet volzitten?
Maar nee, een hele aardige mevrouw belde, omdat ik een nummer van het ushi's nhsb vergeten was in te vullen.
Kan gebeuren toch,... Zal vast geen probleem zijn.Irisz schreef:Wel netjes.nathalie schreef:Ze zijn volop bezig met de controle, want ik had een voicemail dat ik even terug moest bellen. Dus ik stress, want ik heb toch betaald? De keurmeester kan toch niet volzitten?
Maar nee, een hele aardige mevrouw belde, omdat ik een nummer van het ushi's nhsb vergeten was in te vullen.![]()
Ik heb het geld net overgemaakt. Ga er dan maar vanuit dat het goed is. Niet dat ik nu te laat ben en ze mijn inschrijving al hebben verwijderd ofzo? Maar lijkt me niet, want op de website staan nog de betalingsgegevens voor de mensen die nog niet betaald hebben.
Stom stom stom..
bieb4 schreef:ik ben er wel om te kijken en weer te oefenen met foto's maken maar Leiden is idd een vreselijk lichte hal