Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DRINGEND uitlaat assistentie in Amstelveen gezocht

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Jonette
Vaste gebruiker

DRINGEND uitlaat assistentie in Amstelveen gezocht

Ongelezen bericht door Jonette »

Wegens ernstige ziekte, ben ik een hele tijd niet op de forum. Herstellen gaat veel langzamer dan gewenst. :(
Ik ben nogsteeds gehandicapt en heb een trainer die helpt mijn grote, jonge hond rustig naast de rollater leren lopen, en daarna gaan we met de scootmobiel ook proberen. Ik moet met mijn hond oefenen, alleen ben ik niet sterk genoeg hem vast te houden als hij afgeleid wordt. (De doel van de oefeningen zijn dat hij RUSTIG wordt en niet reageert op afleidingen zoals katten, vogels, andere honden, enz.)

De kennis die hem allang uitlaat voor me is nu zelf langdurig ziek. Dus, ik zoek iemand die mijn hond (liefst elke dag) uitlaat voor een leuke wandeling en/of iemand die elke dag (behalve bij slechte weer) mij vergezeld met mijn hond en rollater voor een korte wandeling.

Dit tegen betaling, natuurlijk. Je moet wel sterk zijn, want mijn hond is net zo sterk als hij lief is! Ik woon in de Keizer Karel buurt in Amstelveen.

Jonette
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Re: DRINGEND uitlaat assistentie in Amstelveen gezocht

Ongelezen bericht door Turbo! »

Dit soort dingen baal ik dat het niet dichterbij is of dat ik geen rijbewijs heb!
Anders had ik je graag willen helpen. Ik had ook even een kennis gebeld die vlakbij jouw woont en zelf
een uitlaatservice heeft . maar die zit momenteel zo vol dat ze er niks meer bij kan hebben of doen.

Succes ik hoop dat je iemand vind en ik hou mijn oren open voor je.
Jonette
Vaste gebruiker

Re: DRINGEND uitlaat assistentie in Amstelveen gezocht

Ongelezen bericht door Jonette »

Dat vind ik zo aardig van je! Ik voel me zo erg schuldig dat mijn lieve hond niet voldoende beweging krijgt en dat ik niet met hem mee kan lopen! Ik hoop echt dat iemand op het forum kan ons helpen.

Jonette
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”