HEt is 16 en 17 april en inschrijven kan nog tot 20 maart.
IK heb Ushi net ingeschreven

Moderator: moderatorteam
Leuk! Staan we voor de tweede keer samenSepje schreef:Ik heb inmiddels de brief al binnen![]()
Dus ook ik ben aanwezig
He leuk! Ik heb er al zin innathalie schreef:Leuk! Staan we voor de tweede keer samenSepje schreef:Ik heb inmiddels de brief al binnen![]()
Dus ook ik ben aanwezig
Zorgen dat de hond redelijk rustig is, ofwel dat je contact kan maken. Dan moet je hond kunnen staan op commando, in draf lopen (dus niet aan de lijn trekken, dan lopen ze niet in draf) en de hond moet zich laten betasten door een keurmeester zonder alle kanten op te draaienRuna schreef:Ik zou wel willen maar de week ervoor heb ik een raskeuring (tentoonstelling) in een nabijgelegen hondenschool hier en het is de eerste keer voor beide, daarom dat ik eigenlijk niet zo goed durf (nog niet).
Hij is ook nog niet echt gehoorzaam, en ik vrees dat met die andere honden (net als op de hondenschool) ik totaal geen controle over hem ga krijgen (hem niet ga kunnen doen luiseren).
Het is met andere woorden een eigenwijze puber
Maar ik heb even een vraagje, het zal wss niet de eerste keer zijn, maar toch...
Wat heb ik allemaal nodig die dag en hoe en waar moet ik me op voorbereiden?
Daarom! Ik zie het dan wel.nathalie schreef:8 weimpjes? das weinig. Nouja, des te meer kans
De keuringen beginnen ook om 10 uur.. Is dan toch kwart over 9, half 10 aanwezig zijn?bieb4 schreef:goed dat je het zegt want ik ga altijd van 10 uur beginnen uit:-)
Knap hoor!!! Gefeliciteerd!nathalie schreef:Ushi heeft een 1U gehaald en beste jeugdhond!en is daarmee (volgens mij) brabo jeugdwinner geworden.
In Belgie mogen de beste jeugdhonden dus ook naar de erering, maar daar had ik geen zin meer in. Ben om kwart voor 3 naar huis gegaan
0Sepje schreef:Knap hoor!!! Gefeliciteerd!nathalie schreef:Ushi heeft een 1U gehaald en beste jeugdhond!en is daarmee (volgens mij) brabo jeugdwinner geworden.
In Belgie mogen de beste jeugdhonden dus ook naar de erering, maar daar had ik geen zin meer in. Ben om kwart voor 3 naar huis gegaan![]()
Hoeveel jeugdteven waren er nog?
Ja, toen kon je nog gewoon weg volgens mij. Om 2 uur stond er een man bij de deur en moesten we wachten tot kwart voor 3.sjaak-k schreef:Nolan had een 2ZG, nilo een 3ZG. We zijn om half 2 terug gegaan, hebben de honden gedumt en zijn daarna antwerpen weer ingegaan