Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezocht....

Moderator: moderatorteam

Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Gezocht....

Ongelezen bericht door Shima »

Veel mensen die het niet gewend zijn, vinden een show erg lang duren. Nu zouden wij het leuk vinden als er iets te zien/te koop is tijdens de show in Hoogeveen. Dus.... kunstenaars die hun (honden)werken willen laten zien/verkopen zijn welkom. Schilderijen, beeldjes, riemen, speelgoed, sieraden, zelfgemaalte hondenkoekjes, alles zeg maar. Behalve de honden zelf natuurlijk :pffff: Heb je interesse, meld je dan aan bij Zwanet/Shima en vraag naar de voorwaarden.

De inschrijvingen voor de show kun je opsturen zoals op het formulier vermeld staat. Volgende week sluit de inschrijving dus als je wilt komen, schrijf je dan nu in! http://www.kchoogeveen.nl/pdf/inschrijf ... er2011.pdf
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Gezocht....

Ongelezen bericht door Shima »

Update:
De voorwaarden zijn dat je een prijs(je) levert voor de verloting en je naam en telefoonnummer aan me doorgeeft zodat ik weet wie er komen, hoeveel tafels ik moet klaarzetten en hoe ik je kan bereiken indien nodig.

Voor de showinschrijving heb ik net even nagevraagd: Je mag het formulier eventueel ook per email verzenden naar schoonheidssalonlegarage@hotmail.com
Je ontvangt, na betaling, een bevestiging.
Plaats reactie

Terug naar “Show”