Een paar lesjes treibball gehad...en Gijsje vindt het erg leuk.

Het filmen gaat wat lastiger als met dogdance want ik heb de camera in mijn hand . Niet zo handig zeg maar.
De emmer gebruikte ik omdat de wind met de bal aan de haal ging.

Moderator: moderatorteam
Ik zag idd op filmpjes van die ringen ,ja !linda] schreef:Oh wat leuk, wat een lolen wat doet hij het al goed! Wij gebruiken als er veel wind staat ringen van een soort kunststof om de ballen op te leggen, dan blijven ze goed liggen. Ik geloof dat ze die op de hondenschool van de slangen van een vijverfilter hebben gemaakt, maar van die bijtringen voor de hond werken ook goed.
Leuk ! Doen !Ik ga m'n best doen om ook zo snel mogelijk een filmpje van Mikah te maken, maar dat wordt op z'n vroegst volgende week.
Ja he.... vind ik zelf nu ook.yamie schreef:oww wat leuk![]()
en wat is ie mooi
![]()
Ze hebben hier al oordoppen in.en jij? blablabla![]()
Ja mooi hedn dwaos schreef:Wat een lol heeft ie, en maar blijven kwispelen, geweldig!!
Dank je wel. Ben ook best trots op die smurf...hij pikt dingen zo snel op. En heeft er zoveel lol in.SannePP schreef:Wat supergaaf!!! En wat doet ie het goed zeg!
4 lessen nu gehad en thuis ook wel zo nu en dan geoefend he.Kaiou schreef:Een paar lessen? Wat doet Gijsje het al goed![]()
Nu nog weer even duidelijk maken dat dat ook voor wandelingen geldt want dan zijn die andere hondjes die we tegenkomen toch echt belangrijker hoor en wil ie even niks met me samen doen.Sanne!! schreef:Go Gijsje!!!
Echt zo super. Hij vind alles leuk als hij maar met jou bezig mag zijn volgens mij![]()
De bal ligt hier ook niet zomaar voor het oprapen hoor.->Chanty<- schreef:gaaf zeg, maar denk dat die bal hier niet lang zal leven
Hahaha ! Als ik mezelf zo beluister op filmpjes denk ik ook van ; waarom lul je nu zo idioot? Praat normaal !alm@ schreef:Wat leuk zeg! Komt vast door dat stemmetje van je
Gijsje gooit een dikke zoen naar de overkant.renee-uk schreef:awwwwwww ik ben serieus flieft op die blijerd, wat een heerlijk hondje![]()
Ja, is ook zo hoor...wandelen is rennen en spelenSanne!! schreef:ja maar dat heb ik met Zazoe ook. Maar ik heb ook altijd zoiets van het wandelen is echt voor die hond dan mag hij lekker snuffelen rennen spelen weet ik het wat en het enige wat hij dan hoeft te doen is te komen als ik roep en dat doe ik dan ook alleen als dat echt nodig is.
Maar echt super om te zien hoor!
Inge O schreef:
ja marie, als je dat nou eens deed.
Wat leuk !Krengetje schreef: En ik zag een stukje routine wat ik mooi ook kan gebruikenzag er zo leuk uit!
Op het veld hebben we een net waar precies de bal tussen past zodat Gijsje er exact achter moet blijven. Hij moet op 12 uur zeg maar van mij staan. Dat gaat dan best al heel leuk !TeamWork schreef:Ben laat met mijn reactie zie ik maar wat pikt hij dat snel op!
Echt zo grappig om te zien. Ik vroeg me ook af waarom hij maar 2 keertjes achter elkaar mocht "pushen" maar nu snap ik het. Ik zag hem al over een heel veld heen gaan.
Hij wil meer, dat is duidelijk!! Schattig!
Gijsje gaat nog naast zijn zooltjes lopen als ik hem straks allemaal vertel.Budkes schreef:Oh, wat werkt Gijsje met ontzettend veel plezier voor je, volgens mij kun jij dat hondje alles laten doen, echt alles.
Super gaaf om naar te kijken, ik wordt er gewoon blij van. Al die vrolijkheid. Geweldig !!!!
Gek praten is één..een schaap nadoen is twee. Potdorie..ik doe echt net een schaap na ! :N:Inge O schreef:nee hoor, ik bedoelde net het tegenovergestelde. waarom zou je niet zo mogen praten als gijsje daar enthousiast van wordt
?
DeddeldoeMJ schreef:...ik doe echt net een schaap na ! :N:
Proest...daar ging m'n koffie !Jaap* schreef:DeddeldoeMJ schreef:...ik doe echt net een schaap na ! :N:![]()