Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik laat graag uw hond uit in het westland
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
ik laat graag uw hond uit in het westland
Mijn naam is Delilah Jung. ik ben 17 jaar en ik doe de opleiding Manager dierverzorging.
Ik ben gek op honden en wil later graag verder in deze richting, daarom wil ik nu al ervaring op doen.
Verwijdert door modje het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Delilah
Ik ben gek op honden en wil later graag verder in deze richting, daarom wil ik nu al ervaring op doen.
Verwijdert door modje het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan.
Delilah
Laatst gewijzigd door delilah11 op 05 jun 2011 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Re: ik laat graag uw hond uit in het westland
Manager dierverzorging heeft toch niets met het trainen van honden te maken.

-
- Vaste gebruiker
in leerjaar 3 leren wij trainen. en gedurende de opleiding kun je ook speciale hond-kat els volgen waarin ej ook meer over de hond en kat leert._Inge_ schreef:Manager dierverzorging heeft toch niets met het trainen van honden te maken.
-
- Zeer actief
Ik woon iets te ver weg, maar ik zou er eerst even de spellingsvouten uidhalen als ik jouw was; dat helpt missgien al wat.
En, maar dat is persoonlijk; ik zou mijn hond dus nooit meegeven aan een zo jong iemand zonder hondenervaring. Het is nogal een verantwoordelijkheid die je op je neemt!
Sorry, kan het niet laten.
Suzanne
En, maar dat is persoonlijk; ik zou mijn hond dus nooit meegeven aan een zo jong iemand zonder hondenervaring. Het is nogal een verantwoordelijkheid die je op je neemt!
Suzanne
delilah11 schreef:Mijn naam is Delilah Jung. ik ben 17 jaar en ik doe de opleiding Manager dierverzorging.
Delilah
Dat is zeker geen slecht ideeSuzanne123 schreef:Ik woon iets te ver weg, maar ik zou er eerst even de spellingsvouten uidhalen als ik jouw was; dat helpt missgien al wat.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
ja meid, het ontvangstcomité staat hier altijd meteen klaar met geslepen messen 

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik vind het een leuk idee
Er zullen vast mensen zijn die daar graag gebruik van maken. Misschien ook een briefje bij de supermarkt ophangen?
En wat betreft jouw leeftijd, dat vind ik geen bezwaar. Leeftijd zegt niet zoveel hoor, ik ken ook zat volwassenen die ik mijn hond echt niet mee ga geven.
Dat kan heel goed met het trainen van honden te maken hebben.

En wat betreft jouw leeftijd, dat vind ik geen bezwaar. Leeftijd zegt niet zoveel hoor, ik ken ook zat volwassenen die ik mijn hond echt niet mee ga geven.
Ligt er maar net aan waar je stage loopt_Inge_ schreef:Manager dierverzorging heeft toch niets met het trainen van honden te maken.

-
- Zeer actief
Ach ja, van dit soort advertenties "ik weet nog niets, maar wil wel graag de verantwoordelijkheid over uw hond ook al ben ik pas 17" in combinatie met dit soort spelvouten... daar wordt ik altijd eh... ietsje sarcastisch vantineke schreef:Dat is zeker geen slecht ideeSuzanne123 schreef:Ik woon iets te ver weg, maar ik zou er eerst even de spellingsvouten uidhalen als ik jouw was; dat helpt missgien al wat.
![]()

Suzanne
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik was ook 17 en wist niks toen ik Kenzo kreeg. Is toch aardig goed gekomen hoorSuzanne123 schreef:Ach ja, van dit soort advertenties "ik weet nog niets, maar wil wel graag de verantwoordelijkheid over uw hond ook al ben ik pas 17" in combinatie met dit soort spelvouten... daar wordt ik altijd eh... ietsje sarcastisch vantineke schreef:Dat is zeker geen slecht ideeSuzanne123 schreef:Ik woon iets te ver weg, maar ik zou er eerst even de spellingsvouten uidhalen als ik jouw was; dat helpt missgien al wat.
![]()
Suzanne

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Suzanne123 schreef:Ach ja, van dit soort advertenties "ik weet nog niets, maar wil wel graag de verantwoordelijkheid over uw hond ook al ben ik pas 17" in combinatie met dit soort spelvouten... daar wordt ik altijd eh... ietsje sarcastisch vantineke schreef:Dat is zeker geen slecht ideeSuzanne123 schreef:Ik woon iets te ver weg, maar ik zou er eerst even de spellingsvouten uidhalen als ik jouw was; dat helpt missgien al wat.
![]()
Suzanne
Logisch ook, honden hechten enorm veel waarde aan juiste spelling.

Gr. Aniek

Inderdaad. Mijn honden zijn ook allergisch voor spelvouten. In combinatie met een 17-jarige gaan ze die geheid in de zeik nemenBudkes schreef:Logisch ook, honden hechten enorm veel waarde aan juiste spelling.Suzanne123 schreef:Ach ja, van dit soort advertenties "ik weet nog niets, maar wil wel graag de verantwoordelijkheid over uw hond ook al ben ik pas 17" in combinatie met dit soort spelvouten... daar wordt ik altijd eh... ietsje sarcastisch van
Suzanne

-
- Vaste gebruiker
Suzanne123 schreef:Ik woon iets te ver weg, maar ik zou er eerst even de spellingsvouten uidhalen als ik jouw was; dat helpt missgien al wat.
Suzanne
delilah11 schreef:Mijn naam is Delilah Jung. ik ben 17 jaar en ik doe de opleiding Manager dierverzorging.
Delilah
daar zal ik dan wel even naar kijken, maar zoveel fouten zie ik er niet in zitten.
en ik heb vroeger honden gehad , maar dat kan nu helaas niet.
wel ga ik met honden van andere kennissen of vrienden om.
en mag ik u dan vragen wat u een leeftijd vindt om deze verantwoording wel op je te nemen?
- jenn90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador x dalmatier
Peruaanse naakthond x working kelpie 2x
Jack russel - Aantal honden: 4
Ik heb toevallig de opleiding diermanagement ook gedaan en de eerste twee jaren (als dit dezelfde opleiding is) doe je voornamelijk praktijkervaring op d.m.v. stages, en ik toendertijd met praktijklessen dus ondanks de opleiding diermanagement heet krijg je ook praktijklessen (gedrag van de hond een voorbeeld te noemen) van dierverzorging._Inge_ schreef:Manager dierverzorging heeft toch niets met het trainen van honden te maken.
-
- Zeer actief
Ja, mag je vragen; in ieder geval ouder, niet meer schoolgaand en meer ervaring. Natuurlijk moet je die opdoen, maar dat doe je dan maar eerst op een eigen roedel hondendelilah11 schreef:Suzanne123 schreef:Ik woon iets te ver weg, maar ik zou er eerst even de spellingsvouten uidhalen als ik jouw was; dat helpt missgien al wat.
Suzanne
Delilah
daar zal ik dan wel even naar kijken, maar zoveel fouten zie ik er niet in zitten.
en mag ik u dan vragen wat u een leeftijd vindt om deze verantwoording wel op je te nemen?

Je vraagt nogal wat: de verantwoordelijkheid over een hond, die je ook nog wel even wilt helpen heropvoeden als hij ergens naar uitvalt? Zonder ervaring.. heftig idee.
Enne.. hoe stel je je dat voor; dat mensen je maar even een huissleutel meegeven zodat je bij de hond kunt komen als de mensen niet thuis zijn?
Je idee is wel leuk hoor, maar komt mij over als een kind van een jaar of 8 wat aanbelt "mefrou, maggik uw hondje uitlaten? "
Nee dus

Bij mij vallen dit soort vragen / verzoeken altijd heel slecht; ik vraag me altijd af waar iemand het lef vandaan haalt zich zo te profileren op zo'n leeftijd; je hebt NUL ervaring en kennis van opvoeding en training (van eigen honden!!) en wilt je wagen aan de honden van anderen?
No way !
Suzanne
Suzanne123 schreef:Ach ja, van dit soort advertenties "ik weet nog niets, maar wil wel graag de verantwoordelijkheid over uw hond ook al ben ik pas 17" in combinatie met dit soort spelvouten... daar wordt ik altijd eh... ietsje sarcastisch vantineke schreef:Dat is zeker geen slecht ideeSuzanne123 schreef:Ik woon iets te ver weg, maar ik zou er eerst even de spellingsvouten uidhalen als ik jouw was; dat helpt missgien al wat.
![]()
Suzanne
Waarom ze jou nog niet als vast lid van het welkomstcomité hebben aangenomen is mij een raadsel.
Oh ik kan het ook sarcastisch zijn

-
- Zeer actief
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was!tineke schreef:Suzanne123 schreef:Ach ja, van dit soort advertenties "ik weet nog niets, maar wil wel graag de verantwoordelijkheid over uw hond ook al ben ik pas 17" in combinatie met dit soort spelvouten... daar wordt ik altijd eh... ietsje sarcastisch vantineke schreef:
Dat is zeker geen slecht idee![]()
Suzanne
Waarom ze jou nog niet als vast lid van het welkomstcomité hebben aangenomen is mij een raadsel.
Oh ik kan het ook sarcastisch zijn![]()
![]()

Ach, ieder het zijne, maar ik kan hier idd heel slecht tegen. Soms laat ik dat soort berichtjes ook volkomen gaan, soms ga ik ertegenin. Nu ga ik er dus tegenin.
Suzanne
Laten we wel wezen Suzanne zo'n beetje alles wat er op dit forum gepost wordt valt slecht bij jou.Suzanne123 schreef:
Ja, mag je vragen; in ieder geval ouder, niet meer schoolgaand en meer ervaring. Natuurlijk moet je die opdoen, maar dat doe je dan maar eerst op een eigen roedel honden
Je vraagt nogal wat: de verantwoordelijkheid over een hond, die je ook nog wel even wilt helpen heropvoeden als hij ergens naar uitvalt? Zonder ervaring.. heftig idee.
Enne.. hoe stel je je dat voor; dat mensen je maar even een huissleutel meegeven zodat je bij de hond kunt komen als de mensen niet thuis zijn?
Je idee is wel leuk hoor, maar komt mij over als een kind van een jaar of 8 wat aanbelt "mefrou, maggik uw hondje uitlaten? "
Nee dus
Bij mij vallen dit soort vragen / verzoeken altijd heel slecht; ik vraag me altijd af waar iemand het lef vandaan haalt zich zo te profileren op zo'n leeftijd; je hebt NUL ervaring en kennis van opvoeding en training (van eigen honden!!) en wilt je wagen aan de honden van anderen?
No way !
Suzanne
Ik vind je veruit het meest zure schoolfrikkerige lid wat hier rond loopt.
Nooit maar dan ook nooit heb ik je op een warm positief bericht kunnen betrappen.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Suzanne, ik vraag me wel eens af, wordt je daar nou blij van ?
Van een enthousiast jong mens met een leuk initiatief bij de enkels af te zagen en dan ook nog eens te gaan lopen zeiken over spelfouten. Trouwens ook nog eens totaal niet relevant in dit geval, ze wil je hond uitlaten, niet je biografie schrijven.
Van een enthousiast jong mens met een leuk initiatief bij de enkels af te zagen en dan ook nog eens te gaan lopen zeiken over spelfouten. Trouwens ook nog eens totaal niet relevant in dit geval, ze wil je hond uitlaten, niet je biografie schrijven.
Gr. Aniek

-
- Zeer actief
Echt Tineke, dan moet je beter zoeken; maar ach, van mij hoeft het niet hoor. En je hoeft het ook zeker niet met me eens te zijn.
Suzanne
Suzanne
Dat zal het wezen want in de regel lees ik je zelden ,je bent imo echt iemand die altijd wat te zeiken heeft, en met ontzettend veel plezier lijkt het wel andere dat ontneemt.Suzanne123 schreef:Echt Tineke, dan moet je beter zoeken; maar ach, van mij hoeft het niet hoor. En je hoeft het ook zeker niet met me eens te zijn.
Suzanne
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
tineke schreef:Laten we wel wezen Suzanne zo'n beetje alles wat er op dit forum gepost wordt valt slecht bij jou.Suzanne123 schreef:
Ja, mag je vragen; in ieder geval ouder, niet meer schoolgaand en meer ervaring. Natuurlijk moet je die opdoen, maar dat doe je dan maar eerst op een eigen roedel honden
Nee dus
No way !
Suzanne
Ik vind je veruit het meest zure schoolfrikkerige lid wat hier rond loopt.
Nooit maar dan ook nooit heb ik je op een warm positief bericht kunnen betrappen.

Ik liep dat ik 14 jaar was al met onze bouvier die alles en iedereen opvrat als hij de kans kreeg, soms moet je wel eens mensen de kans geven, en een paar spelfouten zegt ook niets.
-
- Vaste gebruiker
tekkel schreef:ja meid, het ontvangstcomité staat hier altijd meteen klaar met geslepen messen
haha maakt niet uit. het leert goed en kritisch naar jezelf te kijken en iedere dag leer je weer en steeds kun je jezelf weer verbeteren

-
- Vaste gebruiker
dank je welDenise. schreef:Ik vind het een leuk ideeEr zullen vast mensen zijn die daar graag gebruik van maken. Misschien ook een briefje bij de supermarkt ophangen?
Ligt er maar net aan waar je stage loopt_Inge_ schreef:Manager dierverzorging heeft toch niets met het trainen van honden te maken.Dat kan heel goed met het trainen van honden te maken hebben.

-
- Vaste gebruiker
![]()
Suzanne
je kunt niet alleen maar uit boeken leren. gelukkig zijn er ook mensen die me wel de praktijk ervaring willen geven.
Laatst gewijzigd door delilah11 op 05 jun 2011 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Maar ik VIND het oprecht geen leuk initiatief maar een uiterst dom idee!Budkes schreef:Suzanne, ik vraag me wel eens af, wordt je daar nou blij van ?
Dat zeg ik niet om iemand bij de enkels af te zagen maar omdat ik dat oprecht vind!
Draai het om, denk even mee...
Ze laat Fikkie uit die (en dat weet ze op voorhand) niet gezellig doet tegen eh... fietsers van mijn part. Ze is net goed en wel op weg; Fikkie ziet een fietser, gaat uit zijn plaat, rukt zich los rent de weg over en veroorzaakt een ongeval of erger nog; wordt overreden!
Of, ander Fikkie, een eh.. Malthezer... die is braaf, loopt keurig mee; maar wordt ineens uit het niets door een andere hond gegrepen.
TS kan dat niet voorkomen en mag aan de eigenaren gaan uitleggen dat Fikkie.....
Ziet nou werkelijk verder niemand die idioterie in zo'n voorstel van een 17-jarige die GEEN hond gewend is, en dan Fikkie wel wil uitlaten? En dan ook nog aanbied om wel even wat aan het gedrag te doen? Ik vind dat gevaarlijk.. heel gevaarlijk in alle eerlijkheid en nee, echt niet omdat ik wat te zeiken wil hebben, maar omdat ik echt denk dat het een dom idee is.
Om nog maar te zwijgen van het idee dat iemand een huissleutel aan een onbekende gaat geven om de hond op te halen. Lijkt me niet zo handig

En qua aansprakelijkheid / verzekering? Ook niet zo'n strak plan.
Het KLINKT misschien heel leuk, het uitlaten van andermans honden tegen betaling, maar je neemt een mega-grote verantwoordelijkheid, je moet zorgen dat je een goede aansprakelijkheidsverzekering hebt, dat je ingedekt bent ALS er zich een ongeval voordoet en ..
nou ja, weet je, laat maar.. ik vind het dus "niet zo'n goed plan", laten we het daar maar bij houden; er is teveel wat in zo'n situatie geregeld moet worden wil je het goed doen.
Suzanne
-
- Vaste gebruiker
sorry, maar gaat het nu echt om spellen. het gaat toch om de leifde en passie voor honden? en die zit op de juiste plek!!!
Laatst gewijzigd door delilah11 op 05 jun 2011 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Budkes
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
en mag ik u dan vragen wat u een leeftijd vindt om deze verantwoording wel op je te nemen?[/quote]
Nee dus
No way !
Suzanne[/quote]
dank u voor het verbeteren.
en dat is u mening ik dnek daar anders over
en mag ik u dan vragen wat u een leeftijd vindt om deze verantwoording wel op je te nemen?[/quote]

Nee dus

No way !
Suzanne[/quote]
dank u voor het verbeteren.
en dat is u mening ik dnek daar anders over

-
- Zeer actief
Het is het totaalplaatje; het idee is "leuk" maar deugt niet om eerder aangegeven redenen. Je komt er niet met liefde en passie en als er dan ook nog dat soort taalfouten in staan komt dat bij mij de geloofwaardigheid niet ten goede.delilah11 schreef: sorry, maar gaat het nu echt om spellen. het gaat toch om de leifde en passie voor honden? en die zit op de juiste plek!!!
Ik twijfel er niet aan dat je het goed bedoelt, maar realiseer je je wel dat ALS er wat gebeurt jij best wel 's aansprakelijk kunt zijn? En omdat je dan tegen betaling een hond uitliet zal een gewone AVP niet uitkeren en wie denk je dan dat de schade uit eigen zak mag betalen? Precies, jij. Tenzij je dat op voorhand goed regelt en ik heb ergens zomaar het idee dat een verzekeringsmaatschappij er niet zo happig op is om een aansprakelijkheidsverzekering te regelen voor iemand zonder (aantoonbare) kennis, ervaring / opleiding.
Als je dus je plannen voort wilt zetten zorg dan eerst dat je de basis (kennis, ervaring, verzekeringen) op orde hebt en dat je heel goed realiseert dat je een zeer grote verantwoordelijkheid op je neemt!
Hiermee heb ik genoeg aangegeven waar in mijn gevoel de haken en ogen in dit plan zitten.
Wil je (kan ik me niet voorstellen maar goed

Suzanne
- Toontje
- Zeer actief
Hehe, en hoe oud was jij toen jij je eerste hond uitliet ?.
en wat een gezeik over spelling ..

Laatst gewijzigd door Toontje op 05 jun 2011 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.