Gisteren is Lara voor het eerst op (proef)les geweest bij Agility. Het is een Westie en niet echt dik, maar ook niet echt heel slank en behendig zeg maar. Een vriendin van mij zit erop met haar Chinese Naakthondje en ik dacht: Oke, ik ga een keer mee, maar het wordt vast niks, want Lara houdt helemaal niet van dat soort dingen.
Nou, ik kwam daar en het ging zo goed! En ze had er zoveel plezier in! De hindernisjes gingen goed, ze deed zelfs al de band en de tunnel! En de kattenloop en de A-schutting! Allemaal wel met professionele hulp erbij natuurlijk. De A-schutting vond ze nogal eng, maar ze deed het wel! En ik was zo verschrikkelijk trots op haar. Dat ze mij zo vertrouwde dat ze al die 'enge' dingen gewoon deed! Bijvoorbeeld de tunnel: ik had echt nooit verwacht dat ze daardoor heen zou gaan, maar ze vertrouwt mij blijkbaar zo goed, dat ze alles deed wat ik haar vroeg. Oke, ze snapte het soms natuurlijk nog niet zo goed en een stukje ham doet wonderen, maar ze DEED het en met PLEZIER!
Sorry voor mijn enthousiasme, maar ik ben zo trots op haar. Heb de boot altijd afgehouden als mijn vriendin vroeg of ik meeging, omdat ik nooit had gedacht dat ze het echt leuk zou vinden. Maar nu ik ervan heb geproefd, wil ik niet meer anders en Lara ook niet! We gaan lekker starten bij de beginners volgende week!
Ik heb ook foto's maar ik weet niet hoe ik die moet uploaden. Ga dat even uitvinden en dan zet ik ze er nog bij

Dank jullie wel voor het lezen.