Ik had dit laatst gevonden maar kan ze niet meer vinden

En dan graag ook welke proeven bij het C diploma horen en welke er bij komen voor het B diploma enz.

Moderator: moderatorteam
Ja, wij zijn eind februari ofzo begonnen pas. Eerder kon of mocht ik nergens tussen. En de fokker geeft ook knjv cursussen, dus ben ik daar begonnen. Wij trainen op B-niveau. Nog 3 lessen en dan hebben we "examen". Dan is het geloof ik een paar weken even niet en dan beginnen we met een wintercursus. Eigenlijk gaat alles best wel goed, alleen het over water lijkt nog niet echt ergens op.Sepje schreef:Ik ga voorlopig zelf aan de slag!
De jachttraining valt een beetje op een ongelukkige tijd voor mij.
Maar ik hoop dat ik vant najaar bij de club kan beginnen hier.
Doe jij ook jacht met Ushi ?
Ow leuk jo!! Ja dat over water gaan vrees is ook een beetje voor!nathalie schreef:Ja, wij zijn eind februari ofzo begonnen pas. Eerder kon of mocht ik nergens tussen. En de fokker geeft ook knjv cursussen, dus ben ik daar begonnen. Wij trainen op B-niveau. Nog 3 lessen en dan hebben we "examen". Dan is het geloof ik een paar weken even niet en dan beginnen we met een wintercursus. Eigenlijk gaat alles best wel goed, alleen het over water lijkt nog niet echt ergens op.Sepje schreef:Ik ga voorlopig zelf aan de slag!
Dat is wel de bedoeling ja. Ik wil zowiezo een jachtdiploma hebben als ik een nestje ga fokken. Dat hoort gewoon bij een Weim vind ik.Sepje schreef:Ow leuk jo!! Ja dat over water gaan vrees is ook een beetje voor!nathalie schreef:Ja, wij zijn eind februari ofzo begonnen pas. Eerder kon of mocht ik nergens tussen. En de fokker geeft ook knjv cursussen, dus ben ik daar begonnen. Wij trainen op B-niveau. Nog 3 lessen en dan hebben we "examen". Dan is het geloof ik een paar weken even niet en dan beginnen we met een wintercursus. Eigenlijk gaat alles best wel goed, alleen het over water lijkt nog niet echt ergens op.Sepje schreef:Ik ga voorlopig zelf aan de slag!
Ga je ook proeven enz lopen?
Dat wilde ik zowiezo wel graag ja, en het is ook een beetje de voorwaarde dat ik dat zou gaan doen, anders had ik haar waarschijnlijk niet mogen kopen. En de fokker heeft misschien ook al een reu op het oog, die ik ook heel aantrekkelijk vind. Ik mag zelf een dekreu uitzoeken, maar ik vind hulp van hun kant uit wel heel fijn. Kennelnaam heb ik nog niet, ben geheel inspiratieloos. Volgende maand wordt ze gerontgend waarschijnlijk en dan moet het hart nog op de echo en dan kunnen we langzaam daarnaar toe gaan werken.Sepje schreef:Ja, dat is ook mijn rede! En ik vind het ook leuk om te doen!
Ik moet alleen nog wel wat trainen voordat ik een proef ga lopen...!
Leuk dat je ook gaat fokken met je Ushi! Heb je al een kennelnaam?
Niet verplicht volgens mij nee, maar mijn moeder heeft een hond met een hartaandoening nu en ik wil gewoon veel uitsluiten.Sepje schreef:Leuk hoor! Ziv gaat volgende week voor HD ben erg benieuwd. DCM is niet verplicht toch? Maar ik denk wel dat ik dat ook ga doen!
Fijne he dat de fokker helpt! Ik krijg gelukkig ook hulp!