Zucht, domme lui.. zomervakantie begint er ook weer aan te komen..

Moderator: moderatorteam
Jij word er anders ook niet aardiger op.daywalker schreef:ik zie bij het lezen van dit onderwerp plots weer de vraag voorbij flitsen uit een ander topic "mensen steeds aardiger"niet echt!!
Krampetrekkers zulke lui
is dit dan een onderwerp om aardig op te reageren?bouvierpoedel schreef:Jij word er anders ook niet aardiger op.daywalker schreef:ik zie bij het lezen van dit onderwerp plots weer de vraag voorbij flitsen uit een ander topic "mensen steeds aardiger"niet echt!!
Krampetrekkers zulke lui![]()
Boos dat je niet mee mocht tellen in hett onderzoek.?
Nu wel ja, maar met pups van 4 weken die in een doos verder op zitten vastgebonden worden lijkt mij geen feest voor 't beest. Laat staan wat ervoor gebeurde.bouvierpoedel schreef:waarom nu arm beest.?
Die heeft het nu beter dan bij haar oude baas.
Gelukkig denkt een hond niet aan gisteren.Valerie schreef:Nu wel ja, maar met pups van 4 weken die in een doos verder op zitten vastgebonden worden lijkt mij geen feest voor 't beest. Laat staan wat ervoor gebeurde.bouvierpoedel schreef:waarom nu arm beest.?
Die heeft het nu beter dan bij haar oude baas.
Oh die van mij hebben anders wel een goed geheugen hoorbouvierpoedel schreef:Gelukkig denkt een hond niet aan gisteren.Valerie schreef:Nu wel ja, maar met pups van 4 weken die in een doos verder op zitten vastgebonden worden lijkt mij geen feest voor 't beest. Laat staan wat ervoor gebeurde.bouvierpoedel schreef:waarom nu arm beest.?
Die heeft het nu beter dan bij haar oude baas.![]()
![]()
i
Zeg ook niet dat ze geen gevoelens hebben.mariaa schreef:Ik denk zeker dat honden beter dan wie dan ook in het "hier en nu leven" Daarom vind ik honden zo leuk![]()
Maar dat wil helemaal niet zeggen dat ze niet meer weten hoe het verleden was en dat ze daar geen gevoelens bij hebben...
Voor mij is een hond een hond maar het is ook wel erg menselijk om te denken dat dieren geen gevoelens hebben omdat ze niet kunnen praten.
of misschien wel maar zijn het gewoon geen zeikerds...bouvierpoedel schreef:Zeg ook niet dat ze geen gevoelens hebben.mariaa schreef:Ik denk zeker dat honden beter dan wie dan ook in het "hier en nu leven" Daarom vind ik honden zo leuk![]()
Maar dat wil helemaal niet zeggen dat ze niet meer weten hoe het verleden was en dat ze daar geen gevoelens bij hebben...
Voor mij is een hond een hond maar het is ook wel erg menselijk om te denken dat dieren geen gevoelens hebben omdat ze niet kunnen praten.
Ze zijn zich daar alleen niet van bewust zoals een mens.
.
Zo denk ik er ook overiones schreef:Ik vind het ook kortzichtig om iets uit te sluiten, alleen maar omdat men het (nog) niet heeft kunnen aantonen.