Een vriend en ik willen samen een weekendje met een tent op vakantie (eigenlijk het liefst een vouwwagen of (bus)campertje maar we willen redelijk low-budget dus dat valt af). Nu hebben we de volgende vragen en ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
Het zou gaan om het weekend van 12, 13 en 14 augustus. We willen graag op een camping of boerderijcamping die of dicht bij een natuurgebied of zelfs nog liever dicht bij een strand ligt (waar de hond op dat moment ook op mag). We willen daar best een stukje voor rijden, dat is ook geen probleem maar geen uur zeg maar. 20 minuten is dan toch echt het maximale.
Verder mag de camping geen hoofdprijzen vragen, want we willen dus vrij low-budget op vakantie. Het liefst wel een schone sanitaire voorziening, water op de plaats is niet noodzakelijk, maar het liefst wel in de buurt. Het moet een camping zijn waar bbq'en in de avond is toegestaan... Wie heeft er goede ervaringen of tips?
Verder zoeken we ook een tent. We zijn nog nooit met een tent op vakantie geweest, wel met een tourcaravan. Ik heb dus geen tent en zou er best een willen aanschaffen maar ik zie prijzen van bijna 300 euro voor een tent. Nou vind ik het geen probleem om zoveel voor een tent uit te geven, maar wel omdat ik niet weet of we daarna ooit nog gaan. Misschien vinden we het wel helemaal niets en zeggen we nee dat doen we nooit meer... Weet iemand of je ergens tenten kan huren (hoeft geen enorme tent te zijn) of heeft er hier iemand een tent die ik een weekendje mag lenen/huren?
Ik hoop dat ik veel tips en adviezen krijg...
Liefs, Meg en Boomertje