Wat meer aan het oefenen op het sturen. Da's nog best moeilijk met zo'n groot ding.
Maar kereltje heeft dikke lol (en ik ook !) en daar gaat het om.

Moderator: moderatorteam
Ja, het is een lekker guppie.Tiny schreef:Wat een lekkere gup is het tochEn hij heeft pretoogjes
![]()
Gijs zegt ; Dank !Sita schreef:Wat doet hij dat goed!!
Knappe Gijs
Wel ja...wereldkampioenschappen nog wel.Inge O schreef:die mag straks naar de wereldkampioenschappen treibballen![]()
![]()
!
Lief hè ! Hij vindt het allemaal prachtig en geweldig.renee-uk schreef:dat staartje dat je achter die bal heen en weer ziet gaan, zo schetig
Aaaahhhhh, je gaf Janneman zeker dan toch wel een koekie van mij hè ?Jan kwam weer kijken trouwens MJ, die reageert echt enorm op jouw stem
Ik vind Gijsje een heerlijk dingMJ schreef:Lief hè ! Hij vindt het allemaal prachtig en geweldig.renee-uk schreef:dat staartje dat je achter die bal heen en weer ziet gaan, zo schetig![]()
Aaaahhhhh, je gaf Janneman zeker dan toch wel een koekie van mij hè ?Jan kwam weer kijken trouwens MJ, die reageert echt enorm op jouw stem
renee-uk schreef: Jandeman lust geen koekjes, maar ik heb hem wel een aai over z'n bol gegeven
ja daaaaaag die bal is alleen voor buiten, maar als hij wist dat hij die van jou ook binnen mocht had je wel zn eeuwige liefde verdiend denk ikMJ schreef:renee-uk schreef: Jandeman lust geen koekjes, maar ik heb hem wel een aai over z'n bol gegeven![]()
En de volgende keer een bal....van MJ ! Dat vond ie ook leuk toch ?
Puh...van mij mag dat !renee-uk schreef:[
ja daaaaaag die bal is alleen voor buiten,
Daar doe ik het toch mooi voor.maar als hij wist dat hij die van jou ook binnen mocht had je wel zn eeuwige liefde verdiend denk ik
Nou hoor !renee-uk schreef:Ik laat het hem lekker niet zien
Sturen is idd ook moeilijk....Nu dan ook maar een groot veld opgezocht ( kijken hoelang het duurt eer ik daar weggestuurd wordt, ze zijn hier zo streng qua hondenMaartje schreef:Hij doet het wel heeeeel erg vrolijk. Dat staartje![]()
Sturen is wel moeilijk. Met drie ballen wordt het nog leuker
Hahaha, ja, het zijn wel knoeperds ,ja .lieveheersbeestje83 schreef:Balletje? => BAL!!!
Hey, wat leuk !Kaiou schreef:
Ik heb met Kaiou ook een paar treibball lessen gedaan, hij vindt het leuk![]()
En ik daardoor ook
Echie wel !Marlouke schreef:Die gijs is een knappe hond!!
MJ schreef:Maartje schreef:
Treibball jij ook ,Maartje ?
Ah ja echt ? Wat leukkkkkkk !Marlouke schreef:MJ schreef:Maartje schreef:
Treibball jij ook ,Maartje ?
Jullie gaan mekaar nog vaak tegen gekomen vanaf septemberen de 13de ook trouwens
![]()
Ik denk dat we het voorlopig wel even blijven doenMJ schreef:Hey, wat leuk !Kaiou schreef: Ik heb met Kaiou ook een paar treibball lessen gedaan, hij vindt het leuk![]()
En ik daardoor ook
Ga je door met Treibball ? Wat gaaf dat Kaiou het leuk vond!
Oh kolere, dan hebben jullie het echt druk !Kaiou schreef:Ik denk dat we het voorlopig wel even blijven doenMJ schreef:Hey, wat leuk !Kaiou schreef: Ik heb met Kaiou ook een paar treibball lessen gedaan, hij vindt het leuk![]()
En ik daardoor ook
Ga je door met Treibball ? Wat gaaf dat Kaiou het leuk vond!![]()
We hebben pas 2 lessen gehad, gisteren en vorige week woensdag. Kaiou houdt zijn aandacht erbij, dus hij vindt het écht leuk![]()
En ik vind zelf vooral de aanleerfase van iets heel erg leuk, het echt samen doen en daar dan resultaat van zien.
We hebben het druk, we blijven ook flyballen en behendigheid- en G&G doen