Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wedstrijd club

Moderator: moderatorteam

pebbles08
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): jackrussel
Aantal honden: 3

wedstrijd club

Ongelezen bericht door pebbles08 »

hoi ik zit nu bij een low budget honden club (lgt) lekker gezellig trainen in monnickendam nh . maar nu kan ik geen wedstrijden lopen
dus nu zoek ik een honden club
waarbij ik geen trainingen hoef te volgen om aan agillity wedstrijden mee te mogen doen
in de omgeving van amsterdam

gr daniel
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Re: wedstrijd club

Ongelezen bericht door Jacksel »

Er zijn meerdere verenigingen waar je gewoon een lidmaatschap aan kan vragen alleen voor een licentie. Ik heb mijn FHN licentie bij de vereniging waar ik train, mijn cyno licentie heb ik via kennissen bij een andere vereniging weten te regelen, waar ik dus verder niets mee heb (nouja, mijn moeder traint daar nu met Cara, maar dat is niet vanwege di9e licentie ofzo). Ik weet dat er bij de FHN plannen waren voor regionale wedstrijden, dus dan maakt het wel uit waar je precies je licentie hebt, maar bij cyno maakt het niet uit, al heb je je licentie bij een vereniging uit Groningen... Bij cyno kan je overigens ook een licentie via de rasvereniging krijgen, als je hond een stamboom heeft.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”