Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje canicross wedstrijd

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Jippie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Naakthond, Peruaanse Naakthond Middenslag, Poedel Middenslag, Podenco.
Aantal honden: 6

Vraagje canicross wedstrijd

Ongelezen bericht door Jippie »

Wie weet dit? Ik wil misschien mee doen aan een canicross wedstrijd hier in de buurt.
Ik loop regelmatig hard met Madam, en dat gaat harstikke goed. Maarrrrrr.....Madam trekt niet, en zo'n heupgordel met hardlopen om mijn middel vind ik helemaal niks. Is dat verplicht met een wedstrijd? Moeten ze ver voor je uit lopen? Of mag schuin voor/naast ook? Zo'n heupgordel zou ik nog best om willen doen als dat verplicht is voor een wedstrijd, maar trekken dat doet Madam niet. Kan ik dan evengoed nog een prijs winnen? Of word ik dan gediskwalificeerd? Hoe gaat dat in zijn werk? Waar letten ze allemaal op? Krijg je punten? Is het wie het snelst gelopen heeft ofzo?

Ben even benieuwd...zag net een flyer hangen in de AH dat er 10 september een wedstrijd is in de buurt. Leek mij leuk om eens samen met Madammerd te doen :mrgreen:
Afbeelding
Jippie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Naakthond, Peruaanse Naakthond Middenslag, Poedel Middenslag, Podenco.
Aantal honden: 6

Re: Vraagje canicross wedstrijd

Ongelezen bericht door Jippie »

Al gevonden...volgens mij! In de reglementen staat niet dat het verplicht is dat je hond trekt. Maar hij mag niet achter je lopen met lijn strak. Nou dat komt wel goed dan. Halsband mag ook! En je mag de hond ook aan de hand vasthouden ipv aan een heupband :-)

10 september lopen Madam en ik dus onze eerste hardloopwedstrijd!
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Re: Vraagje canicross wedstrijd

Ongelezen bericht door Sita »

Succes!
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”