Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eeehm Josee staat er met halsbanden/speeltjes/jachtlijnen/showlijnen enz..
Wereldpootjes staat er, wat die allemaal precies verkopen kan Petra denk ik zelf beter vertellen. In ieder geval stickers, boeken.. http://www.wereldpootjes.nl/
MissDorien met shampoo en een kraam van Farmfood.
Dat was het volgens mij
_Inge_ schreef:Eeehm Josee staat er met halsbanden/speeltjes/jachtlijnen/showlijnen enz..
Wereldpootjes staat er, wat die allemaal precies verkopen kan Petra denk ik zelf beter vertellen. In ieder geval stickers, boeken.. http://www.wereldpootjes.nl/
MissDorien met shampoo en een kraam van Farmfood.
Dat was het volgens mij
Zoals Inge al zei sta ik met een kraampje voor Wereldpootjes. Uiteraard hebben we de honden-, katten-, ratten- en konijnenpootjes bij ons, de T-shirts (zie viewtopic.php?f=7&t=221826 ), ansichtkaarten, de kattensleutelhangers en kettinkjes met Bastet de kat, de Respect 4 animal armbandjes, het boek Oscar de Turk met verhalen over zwerfdieren, nou ja, eigenlijk zo'n beetje alles wat we via de webshop van Wereldpootjes ook verkopen. Verder speeltjes enzo. Genoeg leuke spulletjes en zoals altijd gaat de opbrengst naar dierenasiel Goecek en het SHKD in Istanbul.
Eigenlijk had ik op alle creatieve geesten van dit forum gerekend;-) Ik wil het haakwerk en de taarten van Dazwa wel eens zien, voelen en proeven en de Lucky Dogs van Rami in het echt bekijken. Of eigenlijk alles van iedereen die hier een topic heeft
Als er belangstelling voor is, wil ik (als ik volgend jaar niet op vakantie ben) best een kraampje maken met kunst. Maar dan is er niks te koop, alleen maar kijken. En eventueel een bestelling doen.
We moeten sowieso nog even kijken waar het volgend jaar is, want dit terrein begint toch een beetje te klein te worden.
En dan kijken hoeveel plek er is voor kraampjes, dan kunnen er wat meer forummers staan! Volgens mij vinden de meeste mensen het wel leuk dat er ook wat te shoppen is
vosse schreef:Land genoeg hier hoor Doen we het dan eens in Drenthe.
Leuk! Kunnen we dan ook op jet veld kamperen? Drenthe is een behoorlijk stukje tuffen vanuit mijn woonplaats.
Haha niet mijn land. Maar ik kan proberen iets te regelen hoor qua locatie. Dan kan er ook gekampeerd worden. Anders een paar meter verder op in het land.
Ik heb mee:
- Kammen/borstels etc.
- Poepzakkies
- Shampoo
- Parfum
- Verzorgingsproducten
- Verantwoorde snacks
- Pensstaven
- Enkele van de puur serie
Naast de spaarpot voor Hulphond Nederland, welke we hopen te vullen met vrijwillige vergoedingen voor onze trimactiviteiten, hebben we ook de mogelijkheid om je oude mobieltjes in te nemen. Opbrengst ook ten goed van de hulphonden.
Verder geven we pennen, folders en kanskaarten op een gratis trimbeurt bij een ABHB-aangesloten trimsalon aan.
Dit naast de versnaperingen voor hond én baas maakt dat je de trimstand van Marije en Rosita NIET over mag slaan!