Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Looproute bossen Rotterdam

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Charell
Actief
Mijn ras(sen): Kyra: American Pitbull x American Bulldog
Dayna: Rottweiler x Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Looproute bossen Rotterdam

Ongelezen bericht door Charell »

Ik ben laatst naar het Lage Bergse Bos gefietst. Nooit geweten dat het zo goed te doen was op de fiets! 20 minuutjes vanaf ons huis. Ook duidelijk waar de honden niet los mochten.

Nu ben ik opzoek naar een leuke looproute door het (voornamelijk) Hoge Bergse Bos van Rotterdam, waar de honden zoveel mogelijk los mogen lopen en eventueel kunnen zwemmen. Mocht iemand een route weten, of nog veel beter; voor mij dit deel op een kaart rood wil kleuren, zou ik dat heel fijn vinden! Mocht iemand dit ook weten van de gebieden er omheen (van de Rottemeren), zou dat helemaal geweldig zijn. :lol1:

Fietsafstand maximaal 7 km vanaf C1000 Jacob van Campenplein. Looproute rond de 5 km.

Andere gebieden zijn ook welkom, maar volgens mij zijn alleen deze in de omgeving; Kralingse Bos (bekend), Schollebos (nog geen route bekend), eventueel Kimpenerhout voor met het OV (nog geen route bekend), Lage Bergse Bos (bekend) en uiteraard de andere bossen van de Rottemeren (nog geen route bekend).
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Looproute bossen Rotterdam

Ongelezen bericht door sirene »

Ik dacht dat in het eerste boekje van Nicky Gootjes "wandelen met de hond" een route staat. Misschien kun je dat boekje van iemand overnemen ? Of een kopietje van die route.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Living XL
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastiff!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Living XL »

He jullie ook hier? Wat leuk!

Sorry kan je zo niet helpen aan een wandelroute, maar zoals Sonja al schreef, dacht ik ook dat er een route in het boekje van Nicky Gootjes staat.
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie
Afbeelding
In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Charell
Actief

Hee Sandra, wat leuk! En toevallig. :P Ik wilde je laatst nog een vraag stellen, maar kom je telkens maar niet tegen hahah!

Ik heb wel een ANWB (deel 1) boekje van Nicky met een route door het Lage Bergse Bos. Dus in welk deel zou het Hoge Bergse Bos dan moeten staan?
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Charell schreef:Hee Sandra, wat leuk! En toevallig. :P Ik wilde je laatst nog een vraag stellen, maar kom je telkens maar niet tegen hahah!

Ik heb wel een ANWB (deel 1) boekje van Nicky met een route door het Lage Bergse Bos. Dus in welk deel zou het Hoge Bergse Bos dan moeten staan?
denk dat ze diegene bedoelen van de zevenhuizerplas/rottemeren ik heb de boekjes ook, weet alleen niet meer of en in welke deze stond.
Afbeelding
Charell
Actief

Ik heb inmiddels een plattegrond gevonden met de gebieden én het hondenbeleid van de Rottemeren per gebied! :D Jeanette, mocht je toevallig de route vinden, zou je deze voor mij kunnen en willen scannen en mailen?
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Charell schreef:Hee Sandra, wat leuk! En toevallig. :P Ik wilde je laatst nog een vraag stellen, maar kom je telkens maar niet tegen hahah!

Oh, ik denk dat ik die bedoelde dan. Bij mij is het Bergse Bos één pot nat ;)
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”