Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Henk toch meenemen? 2011
Moderator: moderatorteam
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Henk toch meenemen? 2011
Zoals jullie wellicht weten zou ik hondloos naar de Doedag komen, omdat Cena kennelhoest heeft.
Maar tot op heden is Henkie nog totaal niet ziek en vertoont hij geen verschijnselen van kennelhoest. Wat vinden jullie: zal ik hem meenemen morgen om met hem de workshops te doen of niet?
Maar tot op heden is Henkie nog totaal niet ziek en vertoont hij geen verschijnselen van kennelhoest. Wat vinden jullie: zal ik hem meenemen morgen om met hem de workshops te doen of niet?
RIP Cena

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Re: Henk toch meenemen?
Nee ik kom met een pup en ik word daar niet erg gelukkig van.. ik zou zeker ook net voordat je weggaat schone kleren aantrekken en goed jezelf wassen en niet in aanraking komen met jouw honden. Het kan echt heel erg besmettelijk zijn.
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Ik zou het ook niet doen, aangezien het inderdaad erg besmettelijk is. Misschien draagt hij het wel al mee maar vertoont hij nog geen symptomen. 

- Jeannettebo
- Zeer actief
niet doen idd, hij kan het makkelijk meedragen, cena hoeft maar wat speeksel op hem te hebben achtergelaten

-
- Zeer actief
- Contacteer:
zou het risico niet nemen, zeker omdat je weet dat Cena al wel ziek is en het erg besmettelijk is, het is dus goed mogelijk dat henk het toch bij zich draagt..e n er lopen best wat jonge honden en pups in de rondte... ik zou het een groot risico vinden als je hem meenam.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoeveel honden lopen er waarschijnlijk rond die ook een virusje van het één of ander meedragen? Wat een angst zeg... een hond met een beetje goede weerstand krijgt een milde vorm & bouwt gelijk antistoffen op. Scheelt weer een enting *die vaak meer ellende veroorzaakt maar daar gaat het hier niet om*
- Valerie
- Zeer actief
Dat is dus al genoeg werk voor de weerstand, zo een zooi honden bij elkaar. Je hoeft het ook niet uit te dagen.Badu schreef:Hoeveel honden lopen er waarschijnlijk rond die ook een virusje van het één of ander meedragen?
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Zeker! Als je dat te spannend vindt kan je ook de pup thuis laten natuurlijk. Niet doen hoor... wil het pupsel graag ontmoetenValerie schreef:Dat is dus al genoeg werk voor de weerstand, zo een zooi honden bij elkaar. Je hoeft het ook niet uit te dagen.Badu schreef:Hoeveel honden lopen er waarschijnlijk rond die ook een virusje van het één of ander meedragen?

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
- Valerie
- Zeer actief
Nee hoor ik vind het niet spannend zolang honden met kennelhoest maar thuis blijvenBadu schreef:Zeker! Als je dat te spannend vindt kan je ook de pup thuis laten natuurlijk. Niet doen hoor... wil het pupsel graag ontmoetenValerie schreef:Dat is dus al genoeg werk voor de weerstand, zo een zooi honden bij elkaar. Je hoeft het ook niet uit te dagen.Badu schreef:Hoeveel honden lopen er waarschijnlijk rond die ook een virusje van het één of ander meedragen?

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
dit is gelezenValerie schreef: Kiyoshi gaat gewoon mee, wil hem laten trimmen in poedelshowmodel