Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwe cursus 2011

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Nieuwe cursus 2011

Ongelezen bericht door veertje »

Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die naar aanleiding van de workshops een nieuwe cursus gaan volgen met hun hond(en).

Ik ben nog aan het uitzoeken of het haalbaar is, maar als het zou lukken zou ik graag treibball en/of frisbee gaan doen met Joris. Eerst eens kijken of treibbal ergens in de buurt kan, want dat vond hij echt zo leuk! Ben er alleen bang voor dat het niet haalbaar is (ivm reistijden etc.) :( We hebben in ieder geval een eigen bal gekocht en 2 frisbees, dus zelf trainen gaan we zeker doen!
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Nieuwe cursus

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Ja hier wel, ik wil kijken of ik met Diva flybal op kan pakken of agility. Met Bo wil ik toch wel iets van speuren/zoekhonden gaan doen
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Voorlopig niet, we houden het lekker bij showen en agility. Al vind ik combisport ook echt fantastisch leuk!
Noeska
Actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Noeska »

Leuke vraag!

We hadden ons al opgegeven voor treibbal en starten a.s woensdag, maar moet wel zeggen dat als ik dat nog niet gedaan had ik beslist was gaan zoeken naar een groep. Nina vond het fantastisch Gelukkig zit hier relatief in de buurt wel iets :ok:

Verder niet. Obedience doen we al en combisport vond ik erg leuk maar hondlief Karlijn niet zo (bovendien heeft ze geen denderende heupen en is Nina de hond met kniebrace dus je kunt je voorstellen dat het voor haar ook niet zo'n slim idee zou zijn en mijn andere 2 honden zijn echt te klein). Hoewel Karlijn redelijk snel over het parcours ging maar dat was steeds richting de tent. Als ik dan terugliep voor de volgende beurt kreeg ik haar zowat niet mee :mrgreen: dus helaas.....
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Neem eens contact op met Thijs (google op hondenschool Ede). Hij heeft een PWD van mij waarmee hij vrij hoog in de sport loopt. Misschien heeft hij in Ede wel een groepje.
veertje schreef:Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die naar aanleiding van de workshops een nieuwe cursus gaan volgen met hun hond(en).

Ik ben nog aan het uitzoeken of het haalbaar is, maar als het zou lukken zou ik graag treibball en/of frisbee gaan doen met Joris. Eerst eens kijken of treibbal ergens in de buurt kan, want dat vond hij echt zo leuk! Ben er alleen bang voor dat het niet haalbaar is (ivm reistijden etc.) :( We hebben in ieder geval een eigen bal gekocht en 2 frisbees, dus zelf trainen gaan we zeker doen!
_Jules_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Ik zou best behendigheid willen doen met Jules, want die vond het geweldig. Alleen bij de meeste hier in de buurt moet je dan eerst gehoorzaamheid hebben gedaan. En dat vind Jules dus geen ene flikker aan. :roll:
Afbeelding
Linx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linx »

@ Inge: is daarvoor niet iets te overleggen dan? Onze club wil dat ook graag, maar met Sora ben ik begonnen zonder voorafgaande gehoorzaamheidscursus.
Heb niet eens puppycursus met hem gedaan. Maar hij luistert prima (ok, 99% van de tijd in elk geval wel :lol1:)
:I: Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype :I:
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Ja, ik wel! James vond de frisbee workshop zó leuk dat ik gevraagd heb of er nog een plekje vrij is in de frisbeegroep. Hopelijk wel, ik hoor dat dit weekend als het goed is, maar het lijkt me leuk! Als ik goed gooi (laag en vlak) dan moet het met James ook prima kunnen.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Rosita Compagner schreef:Neem eens contact op met Thijs (google op hondenschool Ede). Hij heeft een PWD van mij waarmee hij vrij hoog in de sport loopt. Misschien heeft hij in Ede wel een groepje.
veertje schreef:Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die naar aanleiding van de workshops een nieuwe cursus gaan volgen met hun hond(en).

Ja ik hoorde al dat er in Ede een cursus gegeven wordt. Enige nadeel is dat Joris bij mijn ouders zit (Zuid-Limburg dus) en ik iets moet hebben dat daar gegeven wordt en dan het liefste op vrijdagavond/het weekend.
_Jules_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Linx schreef:@ Inge: is daarvoor niet iets te overleggen dan? Onze club wil dat ook graag, maar met Sora ben ik begonnen zonder voorafgaande gehoorzaamheidscursus.
Heb niet eens puppycursus met hem gedaan. Maar hij luistert prima (ok, 99% van de tijd in elk geval wel :lol1:)
Haha ja Jules kan wel blijf en dat is het dan ook. Heb al een mail gestuurd naar eentje die een uurtje reizen is met ov. Ook gelijk voor Diaz, puppy behendigheid :lol1: Misschien dat ik met Jules eerst de snuffelcursus ga doen, kijken of ze andere dingen ook leuk vind.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ja, eergister is er naar frisbee school the floaters een inschrijving van Elektra gegaan, die gaat met mijn vriendin dat doen.
dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Ik ozu heel graag speuren/zoekhonden of dogdance doen, maar hier in de buurt zit gewoon niks, en ik kan alleen met OV :(
Afbeelding
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Voorlopig niet, maar dat komt meer omdat frisbee niet in de buurt gegeven wordt.
janine
Zeer actief

Ongelezen bericht door janine »

Nora had ik enorm plezier gedaan met speuren..Maar na de doedag heb ik gezien dat ik Jeppe ook wel plezier zou doen met speuren..
Ze is in haar totale doen en laten wel wat zelfstandiger geworden..Dus als we klaar zijn met GG gaan we misschien wel over op speuren..
Afbeelding
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

Wij zouden heel graag de combi sport doen maar is hier niet in de buurt :oeps:
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... :cry:
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... :cry:
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy :cry:
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita :cry:
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho :cry:
laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door laura86 »

Ik heb me ingeschreven voor combisport met Bo. Alleen is er tot half oktober geen plaats :ugh:
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”