vandaag was weer de eerste les van het seizoen met Remy in de behendigheid (de andere cursussen beginnen maandag en woensdag weer)
zoals gewoonlijk was hij zo blij om weer te beginnen dat hij het eerste rondje als een dolle dwaas over (nou ja door) de sprongen heen sprong bijna het hele parcour kon weer opnieuw opgezet worden hahaha
maar ja...zoals de trainer al zo mooi zei....zo kan je zien dat ze er weer veel plezier in hebben.
nadat hij het hele parcour verbouwd had, ben ik even rustig met hem gaan trainen op de jumping shoot (en ook afstand start geoefend) zodat hij zn energie kwijt kon en weer gefocust werd
hierna ging het echt super!! oke hij gooide nog wel wat latten eraf maar de wissels gingen super, de palen gingen gelijk goed aan de rechterkant (en linkerkant) raakvlakken ging goed dus het was echt heerlijk om weer te doen
dit seizoen hebben we andere trainers dan vorig seizoen en we kregen echt een heel leuk compliment!!
namelijk dat Remy het echt super doet, plezier straalt ervan af, hij let super goed op me, werkt lekker van me af en we moeten zeker doorgaan want hij kan het super gaan doen op wedstrijden
nou dat is wel even lekker om te horen vind ik zo hahah
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
weer lekker getraind en een super compliment gekregen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
weer lekker getraind en een super compliment gekregen
groetjes Tamara
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque