Moet je dit dan eerst laten weken? In wat?*Het havermout moet voorbewerkt zijn, zoals bijvoorbeeld Nutricia, Bambix of Brinta.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Satin balls
Moderator: moderatorteam
-
Wilm@
Re: Satin balls
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Het is toch allemaal gequote hoop ik?
Anders is het bar gesteld met je Nederlands momenteel
Anders is het bar gesteld met je Nederlands momenteel
- dagmar88
- Zeer actief
Ik gebruikte rijstmeel voor babies, das ook glutenvrij.Wilm@ schreef:Moet je dit dan eerst laten weken? In wat?*Het havermout moet voorbewerkt zijn, zoals bijvoorbeeld Nutricia, Bambix of Brinta.
-
Wilm@
Ja, maar wordt bedoelt met het voorbewerkte deel? Dat begrijp ik niet zo goed.dagmar88 schreef:Ik gebruikte rijstmeel voor babies, das ook glutenvrij.Wilm@ schreef:Moet je dit dan eerst laten weken? In wat?*Het havermout moet voorbewerkt zijn, zoals bijvoorbeeld Nutricia, Bambix of Brinta.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
dat je niet "pure" havermout gaat geven maar een product waar dit inzit.. dus bambix oid... rijstmeel is ook een goede optie!Wilm@ schreef:Ja, maar wordt bedoelt met het voorbewerkte deel? Dat begrijp ik niet zo goed.dagmar88 schreef:Ik gebruikte rijstmeel voor babies, das ook glutenvrij.Wilm@ schreef:Moet je dit dan eerst laten weken? In wat?*Het havermout moet voorbewerkt zijn, zoals bijvoorbeeld Nutricia, Bambix of Brinta.
Ik heb deze satinballs ook gemaakt voor Samara toen ze hier kwam, ze was toen ruim 8 kilo onder haar gewicht, en ze vond het gelukkig heel erg lekker.
Ik gebruikte kvv ervoor als rodi of smuldier.
Toen een tijdje geleden haar leish weer opvlamde en ze begon aftevallen heb ik ze ook weer een tijdje tussendoor gegeven en het werkte gelukkig weer prima.. net even die extra boost.
- dagmar88
- Zeer actief
De meeste havermout in de supermarkt is voorbewerkt tot snelkook havermout.Wilm@ schreef:Ja, maar wordt bedoelt met het voorbewerkte deel? Dat begrijp ik niet zo goed.dagmar88 schreef:Ik gebruikte rijstmeel voor babies, das ook glutenvrij.Wilm@ schreef:Moet je dit dan eerst laten weken? In wat?*Het havermout moet voorbewerkt zijn, zoals bijvoorbeeld Nutricia, Bambix of Brinta.
De ouderwetse moet echt lang op staan; tegenwoordig hoeft dat niet meer.
Volgens mij krijg je de lang kokende havervlokken zelfs alleen nog in de natuurwinkel.
Dat voorbewerkte granengedoe, snelkook havermout, brinta of bambix rijstpap hoef je dus niet voor te weken.