Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
In het weekend 24-25 ben ik met de hondjes in Gieten.
Wie heeft er zin om op zaterdagochtend - de 24 e dus - te gaan wandelen?
Een uur of 11.00 uur ?
Ik kom met Muis - mochten er geen of alleen kleine reuen - Muis hoogte - meegaan dan neem ik Rimpel ook mee maar laat je daardoor niet tegenhouden want anders ga ik met hem voor de wandeling lekker luchtjes snuiven in het dorp
Misschien ga ik ook mee, maar nog even onder voorbehoud. Ik heb dan in elk geval Joep en Kaya mee en misschien ook een boxer van een kennis, afhankelijk van de andere honden die meekomen (is een ongecasteerde reu van net 1, opzich lief dier maar wel een tikje dominant en luistert niet heel geweldig).
Ik kan op zich de hele zaterdag wel, Macho is een ongecastreerde reu, maar denk ik kleiner als Rimpel, tenminste als het een sharpei is (wat ik verwacht )
Joep is overigens ook een reu, maar geloof niet dat hij dat zelf doorheeft, is erg onderdanig naar andere honden (wil wel altijd graag spelen) en zo en zo erg voorzichtig met kleine honden. Alleen als ie echt hard rent wil hij nog wel eens een omver rennen hehe.
Dat zal ik ook even vermelden Kiran is ook een reu wel een met een groot bekkie. Maar hij heeft nog nooit gevochten als hij een grote bek terug krijgt stelt ie niks meer voor
Vanaf 13.30 is goed hoor
En Rimpel - inderdaad een Sharpei - ga ik lekker van te voren in het dorp laten wandelen...
de ouwe dibbes is 9 en een half dus die vindt het gauw best hoor en dan kan ik tenminste ook een fatsoenelijk gesprek voeren want dat lukt met Rimpel om me heen niet hoor
Ik denk niet dat ik het ga redden zaterdag, oom ligt in ziekenhuis, moeten we nog heen, drukke week verder, moeten nog naar vuilstort enzo.
Ik houdt jullie op de hoogte of het gaat lukken!
Helaas, ik had echt heel graag meegewild, maar mijn vriend heeft morgen de auto nodig en zonder onze Caddy ga ik er niet komen met mijn twee monstertjes
Is niet erg hoor, ik ben hier vaker in Gieten maar werk gewoon fulltime dus door de week wandelen lukt mij niet.
Af en toe heb ik de honden hier in Gieten en toevallig is dat komend weekend ook zo, dus ik dacht, dan ga ik lekker wandelen met Muis in de bossen daarzo.
MarliesR schreef:Helaas, ik had echt heel graag meegewild, maar mijn vriend heeft morgen de auto nodig en zonder onze Caddy ga ik er niet komen met mijn twee monstertjes
Maar het is ook niet morgen, maar zaterdag, dus nog een dagje later
Kiran schreef:Ik ben van plan te komen met Kiran maar hij is nu wel gigantisch aan de dunne. Maar verwacht dat dat toch echt wel over is zaterdag.
Macho was ook al vreselijk aan de dunne, waarschijnlijk een virusje ofzow
Het was wel de bedoeling om te komen, maar dan gewoon weer een uurtje van 1 tot half 3 ofzow kan ook wel, mij betreft.
Kiran schreef:Ik ben van plan te komen met Kiran maar hij is nu wel gigantisch aan de dunne. Maar verwacht dat dat toch echt wel over is zaterdag.
Macho was ook al vreselijk aan de dunne, waarschijnlijk een virusje ofzow
Het was wel de bedoeling om te komen, maar dan gewoon weer een uurtje van 1 tot half 3 ofzow kan ook wel, mij betreft.
Ja ik had al gehoord dat het behoorlijk rond gaat, Kiran heeft er nu wat voor gekregen. Aangezien hij ook onverwachts wat sneller zijn rabbies inenting moest hebben.
heel toevallig was spyker deze week ook aan de dunne... zou het toch niet iets met het water geweest zijn? ook al is macho er niet in geweest.. wel heel toevallig dat ze het alle drie hadden..
Ik weet nog niet of ik kom, vier mijn verjaardag en moet nog vele dingen doen...
Dieren zijn vrienden voor het leven, laten wij mensen dat ook voor hun zijn!
De hond van de achterburen had het ook en die was niet mee, ik denk gewoon een virus ofzow.. Geen idee eigenlijk.
Macho heeft wel gedronken van het water, niet gezwommen, dus zou ook van het water kunnen komen.
nou omdat hier geen enkele hond het heeft, vind ik het toch wat apart... Maar ik denk dat ik niet kom.. ze is net weer een beetje beter en als die van jullie er nog wat last van hebben, dan is spyker, meteen weer gevoelig, dus blijf effe thuis met haar...
Dieren zijn vrienden voor het leven, laten wij mensen dat ook voor hun zijn!