Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelen rondom Amersfoort (Vathorst)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Dineke
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Toypoedel
Aantal honden: 1

Wandelen rondom Amersfoort (Vathorst)

Ongelezen bericht door Dineke »

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar mooie wandelplekken rondom Amersfoort (Vathorst), een gebied dat lijkt op het Baggelhuizerplas in Assen waar ik nu dus woon.
Volgend jaar gaan wij in Vathorst wonen en zijn eigenlijk op zoek naar een wandelgebied met water en niet een heel groot stuk meer waar je eigenlijk niet helemaal rondom heen kunt lopen. Nou hebben we dus wel een beetje rondgekeken om het internet alleen we kunnen eigenlijk niet iets vinden waar je rondom een stukje meer kunt lopen in ongeveer 45 minuten, ook vind ik het belangrijk dat het lekker open is en niet een dicht bos omdat ik daar alleen met onze hond zal gaan lopen op een doordeweekse dag.

We hopen dat jullie ons kunnen helpen, bedankt alvast!!
Dineke
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Toypoedel
Aantal honden: 1

Re: Wandelen rondom Amersfoort (Vathorst)

Ongelezen bericht door Dineke »

Pendrag schreef:Denk niet dat je dat daar gaat vinden. Enige water wat ik zo kan bedenken is het Erkermederstrand. Maar dat zou je dus wel met de auto moeten doen. Soesterduinen is, met auto, ook uitstekend te doen net als Kasteel Groeneveld in Baarn. Maar een meer/plas zo ik zo echt niet weten.
Het is prima als ik er een klein stukje voor moet rijden. Bedankt voor je reactie, we zullen eens even kijken :D
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”