Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie zijn er nog meer, zondag 6-11, in Tolbert?
Moderator: moderatorteam
Wie zijn er nog meer, zondag 6-11, in Tolbert?
Wie zijn er zondag nog meer aanwezig op de FHN agility wedstrijd in Tolbert, op zondag 6 november?
Beike en ik doen mee in de Debutanten Groot.
Beike en ik doen mee in de Debutanten Groot.
- doesje
- Zeer actief
Re: Wie zijn er nog meer, zondag 6-11, in Tolbert?
ik doe mee met beide doezen, allebei zitten ze in de b midi 

groetjes wendy, tjaboo, jip en djaff
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Uiteraard met Chippy in de A-mid en Edwin en Isis in de B-mid. Edwin kan als hij de jumping goed loopt zijn laatste P'je halen om te mogen promoveren naar de C-mid 

- Frouke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
- Aantal honden: 2
Veel te ver weg...Wat dat betreft heb ik niet echt de wedstrijdspirit
Voor iedereen die gaat, veel succes!

Voor iedereen die gaat, veel succes!

-
- Zeer actief
Ik ben er met Rowan in debutanten groot. En Jeroen start met Sita in de A large (A65).
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Dan kom ik je vast wel tegen.Sita schreef:Ik ben er met Rowan in debutanten groot. En Jeroen start met Sita in de A large (A65).
Ik zie in de lijst dat jij als 30ste moet ( als ik goed geteld heb).
Ik moet als 8ste beginnen

Sta je al ver van te voren klaar, of pas als je bijna moet lopen?
Er zijn best veel Debutanten die aan deze wedstrijd mee doen ( 52 combinaties).
Of valt dat wel mee?
Nu doe ik niet mee aan elke wedstrijd, maar dit is de eerste keer voor mij dat er zo veel mee doen.
-
- Zeer actief
Ik probeer om er niet al te vroeg klaar te gaan staan. Als er nog ongeveer 10 honden voor ons zijn, ga ik Rowan wat inlopen en zijn aandacht proberen te krijgen. Dit doe ik dan wel vlakbij de ring, zodat ik ook in de gaten kan houden of we al aan de beurt zijn.
Vorige keer in Nijmegen deden er 32 combinaties mee, zo uit mijn hoofd. Maar dit is pas mijn 2e FHN wedstrijd, dus ik heb geen idee wat normaal is. Kan ook dit jaar niet promoveren kwam ik later achter, omdat je minimaal drie wedstrijden moet lopen en drie promotiepunten moet halen. En dat gaat dus niet meer lukken. Volgend jaar gaan we dat gewoon even doen en dan lekker in de A large verder.
Vorige keer in Nijmegen deden er 32 combinaties mee, zo uit mijn hoofd. Maar dit is pas mijn 2e FHN wedstrijd, dus ik heb geen idee wat normaal is. Kan ook dit jaar niet promoveren kwam ik later achter, omdat je minimaal drie wedstrijden moet lopen en drie promotiepunten moet halen. En dat gaat dus niet meer lukken. Volgend jaar gaan we dat gewoon even doen en dan lekker in de A large verder.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Die regels zijn geloof ik idd. veranderd.Sita schreef:Ik probeer om er niet al te vroeg klaar te gaan staan. Als er nog ongeveer 10 honden voor ons zijn, ga ik Rowan wat inlopen en zijn aandacht proberen te krijgen. Dit doe ik dan wel vlakbij de ring, zodat ik ook in de gaten kan houden of we al aan de beurt zijn.
Beike en ik hebben onze p-tjes al en starten volgend jaar in de A65.
Dan kom ik jou daar denk ik dan ook wel weer eens tegen.
Als ik je zie, is het dan goed als ik even "hoi" zeg, of wil je liever niet gestoord worden als je met Rowan aan het inlopen bent?
Ik probeer in elk geval wel even het rondje te kijken van jullie.
Of het alle drie keer gaat lukken weet ik niet.
- SuusBG
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Sheperd
Ginger en ik doen ook mee, in de debutanten groot.
Er zijn dit keer wel erg veel debutanten groot inderdaad, meestal zijn het er rond de 25 of 30. 52 is wel echt veel.
Maar kunnen we alvast wennen voor de A large volgend jaar
die zit ook vaak bomvol.
Wij hebben ook alle p'tjes al binnen, en gaan volgend jaar lekker naar de A klasse!
Deze wedstrijd dus nog lekker wedstrijdervaring opdoen en juist leuk om dingetjes uit te proberen of prijsjes te scoren 
Er zijn dit keer wel erg veel debutanten groot inderdaad, meestal zijn het er rond de 25 of 30. 52 is wel echt veel.
Maar kunnen we alvast wennen voor de A large volgend jaar

Wij hebben ook alle p'tjes al binnen, en gaan volgend jaar lekker naar de A klasse!

Groetjes Suzanne en pootje van Ginger
http://www.suzanne-fotografie.weebly.com
http://www.madhappytails.nl
http://www.youtube.com/user/suzannev06wonderland?feature=mhum

http://www.suzanne-fotografie.weebly.com
http://www.madhappytails.nl
http://www.youtube.com/user/suzannev06wonderland?feature=mhum

Voor iedereen die morgen ook gaat: Veel plezier en succes 

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Wij zijn er natuurlijk ook! Hopelijk toch nog aan het einde van het seizoen wat puntjes halen, want we hebben nog helemaal niks.... Haha. Dus ik verwelkom iedereen volgend jaar gewoon in de A
. Volgend jaar geen feestje meer voor Kay, maar dan moet hij maar eens zwaar aan het werk haha. Tis morgen Kay's 3e verjaardag, dus laten we hopen dat met dit extra jaar er ook wat extra verstand bij komt (al leek dat vandaag met de training nog nergens op haha)