Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Niet ingeschrven hond, mee naar Belgische show?

Moderator: moderatorteam

Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Niet ingeschrven hond, mee naar Belgische show?

Ongelezen bericht door Linsey »

Weet er iemand of dat mag (op Belgische shows mogen bv geen bezoekershonden binnen)? Het was mij al opgevallen dat je het inschrijvingsformulier apart afgeeft en als je al binnen bent word er pas gekeken door de dierenarts naar de boekjes. Ik heb ook al meerdere honden op show gezien die niet meededen (een geschoren havanees bv).
Ik zou Kai graag meenemen als ik Dino ga showen volgend jaar, als ik nu gewoon zijn inentingsboekje mee heb, zou dat dan ok zijn?
~Suzanne~
Zeer actief

Re: Niet ingeschrven hond, mee naar Belgische show?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Linsey schreef:Weet er iemand of dat mag (op Belgische shows mogen bv geen bezoekershonden binnen)? Het was mij al opgevallen dat je het inschrijvingsformulier apart afgeeft en als je al binnen bent word er pas gekeken door de dierenarts naar de boekjes. Ik heb ook al meerdere honden op show gezien die niet meededen (een geschoren havanees bv).
Ik zou Kai graag meenemen als ik Dino ga showen volgend jaar, als ik nu gewoon zijn inentingsboekje mee heb, zou dat dan ok zijn?
Dat verschilt per show en er is (ook vaak per show) een verschil tussen "niet ingeschreven honden" (van exposanten dus) en van "bezoekende honden" (van bezoekers dus).

Als het mag moeten "bezoekende honden" (ook van exposanten) voldoen aan alle eisen mbt gezonheid en entingen (dus ook Rabies voor zover van toepassing).

Goed navragen is mijn beste advies.

Suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Show”