Heb al zitten kijken, maar kan ze niet vinden.
Ze hadden het postuur van een jack russel alleen dan kortere poten. Bruin van kleur, voskleurig en ruwharig.
Iemand een idee?
Moderator: moderatorteam
Sanne&Bo schreef:Kwam vandaag in het bos 2 hele leuke hondjes tegen. Vroeg aan de vrouw wat het voor ras was en ze zei iets in de zin van Ruffle Terrier?![]()
Ze hadden het postuur van een jack russel alleen dan kortere poten. Bruin van kleur, voskleurig en ruwharig.
Iemand een idee?
Marjoleine schreef:Deze:
Daar twijfelde ik ook nog aan, maar is lastig om daar 2 zowat identieke hondjes van te krijgen die niet van dezelfde leeftijd zijn..crutz schreef:Sanne&Bo schreef:Kwam vandaag in het bos 2 hele leuke hondjes tegen. Vroeg aan de vrouw wat het voor ras was en ze zei iets in de zin van Ruffle Terrier?![]()
Iemand een idee?
nieuwste variant van de jack hussel...![]()
![]()
Sanne&Bo schreef:Daar twijfelde ik ook nog aan, maar is lastig om daar 2 zowat identieke hondjes van te krijgen die niet van dezelfde leeftijd zijn..crutz schreef:Sanne&Bo schreef:Kwam vandaag in het bos 2 hele leuke hondjes tegen. Vroeg aan de vrouw wat het voor ras was en ze zei iets in de zin van Ruffle Terrier?![]()
Iemand een idee?
nieuwste variant van de jack hussel...![]()
![]()
Mensen spreken het uit als Nôffe'kh, dus ik snap die vergissing best.Nanna schreef:Sanne&Bo schreef: Je mag ook je oren wel eens laten nakijkenBinnenkort weer hoortestdagen bij Schoonenberg
![]()
Ruffle en Norfolk lijkt écht niet op elkaar
Ik ben onlangs nog getest, ik hoor uitstekend, dank jeNanna schreef:Mag jij ook m,ee naar Schoonenberg hoorcomfort
niks, lorettaNanna schreef:Wat zeg je?Marjoleine schreef:Ik ben onlangs nog getest, ik hoor uitstekend, dank jeNanna schreef:Mag jij ook m,ee naar Schoonenberg hoorcomfort
Flevo Bordertje schreef:Ik vind ze leuk![]()
Wat wordt bedoeld met 'de fazanten onder de honden'?sbientje schreef:toch niet echt het postuur van een jack russel? Vind die norfolk terriers de fazanten onder de honden
Fazanten?sbientje schreef:toch niet echt het postuur van een jack russel? Vind die norfolk terriers de fazanten onder de honden
nou, zo'n onfunctioneel groot lijf met minipootjes / vleugels. Vind een fazant ook zo'n onfunctioneel design-Gaby- schreef:Wat wordt bedoeld met 'de fazanten onder de honden'?sbientje schreef:toch niet echt het postuur van een jack russel? Vind die norfolk terriers de fazanten onder de honden
Kijk, dat is nu eens een goede vraagdagmar88 schreef:Flevo Bordertje schreef:Ik vind ze leuk![]()
Welk ruwhaartje vind jij niet leuk