http://p.twimg.com/AgZzTa0CMAAxuRx.jpg:large
Dit geloof je toch gewoon niet

* Foto door mod als link geplaatst. *
Moderator: moderatorteam
is gedaan.....ik ga hier ook niet beter van slapen nu ik dit gezien heb.fenneke schreef:is al eerder geweest en daarna het dringende verzoek om de foto in een link te plaatsen!
nou "we" plaatsen heus nog wel foto's rechtstreeks, maar sommige, nogal gevoelige, nare, lugubere noem het maar op , foto's daarbij is een link wel op z'n plaats, of een waarschuwing in de topic titel.Frenk schreef:Oh sorry jongens, ik wist niet dat we geen foto's meer rechtstreeks plaatsten. Excuus. En MJ dank voor het aanpassen!
yamie schreef:nou "we" plaatsen heus nog wel foto's rechtstreeks, maar sommige, nogal gevoelige, nare, lugubere noem het maar op , foto's daarbij is een link wel op z'n plaats, of een waarschuwing in de topic titel.Frenk schreef:Oh sorry jongens, ik wist niet dat we geen foto's meer rechtstreeks plaatsten. Excuus. En MJ dank voor het aanpassen!
Ja, gewoon niet aan gedacht.MJ schreef:yamie schreef:nou "we" plaatsen heus nog wel foto's rechtstreeks, maar sommige, nogal gevoelige, nare, lugubere noem het maar op , foto's daarbij is een link wel op z'n plaats, of een waarschuwing in de topic titel.Frenk schreef:Oh sorry jongens, ik wist niet dat we geen foto's meer rechtstreeks plaatsten. Excuus. En MJ dank voor het aanpassen!
Zie ook : http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 7#p1990537![]()
Graag gedaan hoor Frenk !
ik heb me zitten afvragen wat ik zou doen als mijn kind bij zoiets betrokken zou zijn...forestmeisje schreef:Ik zag hem op facebook voorbij komen, niet gedeeld vanwege de foto, vond ik erg heftig.
Dat er zulke blagen en mensen bestaan!!!!!!!! Walgelijk!!!!!!
eerlijk gezegd wil ik me dat niet eens afvragen, heb maar zo het idee dat het antwoord niet door de 'liefhebbende ouder keuring' komtFrenk schreef:ik heb me zitten afvragen wat ik zou doen als mijn kind bij zoiets betrokken zou zijn...forestmeisje schreef:Ik zag hem op facebook voorbij komen, niet gedeeld vanwege de foto, vond ik erg heftig.
Ik denk als niet-ouder zijnde dat ik dit figuur na een stevige persoonlijke aanpak zelf zou afleveren bij het politiebureau.Frenk schreef:ik heb me zitten afvragen wat ik zou doen als mijn kind bij zoiets betrokken zou zijn...forestmeisje schreef:Ik zag hem op facebook voorbij komen, niet gedeeld vanwege de foto, vond ik erg heftig.
ja, in een kruiwagen!marian* schreef:Ik denk als niet-ouder zijnde dat ik dit figuur na een stevige persoonlijke aanpak zelf zou afleveren bij het politiebureau.Frenk schreef:ik heb me zitten afvragen wat ik zou doen als mijn kind bij zoiets betrokken zou zijn...forestmeisje schreef:Ik zag hem op facebook voorbij komen, niet gedeeld vanwege de foto, vond ik erg heftig.
renee-uk schreef: ja, in een kruiwagen!
aan de trekhaakmarian* schreef:renee-uk schreef: ja, in een kruiwagen!
Nou,dat is van mijn huis af een behoorlijk eind rollen,dus ik prefereer mijn eigen auto of een taxi.
Of ik bel de politie zodat hij of zij opgehaald kan worden.
ik wou hem niet in mijn auto hebben, hoef geen bloed op mijn achterbankmarian* schreef:Nou,dat is van mijn huis af een behoorlijk eind rollen,dus ik prefereer mijn eigen auto of een taxi.renee-uk schreef: ja, in een kruiwagen!
Of ik bel de politie zodat hij of zij opgehaald kan worden.
Dan kun je beter niet bij "Hond en leed" kijken denk ik.Valerie schreef:Waarom open je een topic met zo een onderwerp? Vind je het leuk om mensen te choqueren? Dit zijn geen dingen die ik wil lezen als ik gewoon ontspannen wil forummen.
Ik kijk via toon nieuwe berichten. Ik ontkom niet aan dit soort titels.marian* schreef:Dan kun je beter niet bij "Hond en leed" kijken denk ik.Valerie schreef:Waarom open je een topic met zo een onderwerp? Vind je het leuk om mensen te choqueren? Dit zijn geen dingen die ik wil lezen als ik gewoon ontspannen wil forummen.
Daar zag ik hem ook, afschuwelijk gewoonforestmeisje schreef:Ik zag hem op facebook voorbij komen, niet gedeeld vanwege de foto, vond ik erg heftig.
Iemand die ik volg op twitter plaatste hem. Ik heb geen artikel erbij.Nanna schreef:Waar is het krantenbericht dat er bij hoort?
Ik zie nu alleen maar een foto en moet dan maar geloven dat het met vuurwerk te maken heeft.