Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op het poedelforum zijn er plannen gemaakt voor een heuse poedelwandeling
En aangezien hier ook poedeleigenaren zijn die niet op het poedelforum zitten open ik hier ook maar een topic.
De wandeling is dus op zondag 5 februari in Vianen, tijd is nog niet bekend.
Ik wil wel mee, maar ik moet wel die dag werken tot 11.30. Het is voor mij 1 uurtje rijden. Dus om 13.00 zou ik wel kunnen.
Als het een probleem is als Diesel mee gaat, laat het dan even weten.
Judith-Diesel schreef:Ik schrijf het maar even hier.
Ik wil wel mee, maar ik moet wel die dag werken tot 11.30. Het is voor mij 1 uurtje rijden. Dus om 13.00 zou ik wel kunnen.
Als het een probleem is als Diesel mee gaat, laat het dan even weten.
Ik vind 1 uur prima Judith En je niet poedelige aanhang mag ook gerust mee hoor
Machie schreef:Zou Dumas door kunnen gaan voor een gekoorde poedel?
Van een afstand vast wel Wat mij betreft ben je welkom hoor, maar ik zou het wel leuk vinden als het voornamelijk een poedelwandeling blijft.
ik weet niet of ik kkan, maar ik zou best willen om kennis te maken met wat meer poedels zou dat ook mogen? eventueel kan ik mezelf vermommen als poedel
sbientje schreef:ik weet niet of ik kkan, maar ik zou best willen om kennis te maken met wat meer poedels zou dat ook mogen? eventueel kan ik mezelf vermommen als poedel
Als jij je vermomt als poedel ben je hartstikke welkom Maar zonder vermomming ook wel hoor, al is dat minder grappig.
sbientje schreef:ik weet niet of ik kkan, maar ik zou best willen om kennis te maken met wat meer poedels zou dat ook mogen? eventueel kan ik mezelf vermommen als poedel
Als jij je vermomt als poedel ben je hartstikke welkom Maar zonder vermomming ook wel hoor, al is dat minder grappig.
Daar hoef ik me niet voor te vermommen hoor
Nou dan kom je maar gewoon als jezelf, lijkt me gezellig