blondie schreef:vania schreef:Hier ook niet geprikt, ook niet bij de keer dat we een vreemde reu gebruikt hebben, Darko geeft perfect aan wanneer hij wil en Guapa geeft perfect aan wanneer ze mogen
ook bij Jänta weet hij het perfect en ook zij laat heel goed weten wanneer hij wel en niet mag (maar hij mag bij haar helemaal niet (dochter/vader))
moest ik een "fok"teef hebben als Zena, denk ik wel dat ik zou prikken, maar dat is puur omdat Zena vanaf dag 3 of zo de reu 3 dagen toelaat en dan een week of anderhalf niet meer en dan weer wel

Bluf stond ook wel eerder klaar maar aan de reu merkte ik dat het gewoon loos alarm was, geen interesse

een snauw kon zij krijgen omdat ze zich zo opdrong

en als de hoogtij over was en ze zich nog opdrong gebeurde idem
De dagen van dekrijp zijn bij mij dus wel heel duidelijk omdat beide partijen dan echt zeer op elkaar ingespeeld willen zijn

Het is niet zo dat mijn reu aversie heeft tegen loopse teven maar echt interessant zijn ze als ze klaar zijn om gedekt te worden en dan gaan ze apart.
Buiten merk ik het ook aan zijn gedrag als er een teef loops gaat worden en de baas weet het zelf nog niet. Hij dringt niet op maar in zijn gedrag merk ik dat het bij een teef er aan zit te komen.
Hier blijven Darko en Guapa ook gewoon samen tot ik merk dat Guapa haar staart opzij gaat (kriebel ik ff tussen haar kont en vulva

) en Darko zich begint uit te sloven (sneller zich zetten tijdens het wandelen of zo)
Jänta en Darko heb ik de eerste 2 keer zo goed als uit elkaar gehouden, maar dat was puur omdat het haar 2 1ste loopsheden waren en ze bij de 1ste loopsheid Darko absoluut niet in de buurt wilde, ook niet op de hoogtij dagen en de 2e loopsheid al vanaf dag 4 ofzo Darko begon op te vrijen, terwijl hij absoluut geen interesse in haar had (en ik dat best wel zielig vond voor hem

)
Zena daar in tegen is geen peil op te trekken en ook Darko is door haar compleet in de war
Zena heeft ooit, op dag 3

, gekoppeld gestaan met een amstaff reu van net geen 6 maanden, zowel DArko (die toen 10maanden was) als Shadow (die toen bijna 4 was) hadden geen interesse in haar, dus dacht wij dat dat wel kon, tot we alle 3 ons omdraaide en ze letterlijk in 2sec vast zaten (nooit geen pups van gekomen)
Shadow mocht van Zena nooit niets, ook niet op haar dekrijpe dagen, bij Darko is ze heel verschillend en ik denk dat dat Darko ook wel misleid (geen idee of dat kan hoor) de ene keer laat ze hem vanaf dag 3-4 toe, de andere keer pas dag 14 of zo en een andere keer totaal niet, de enige die elke loopsheid heel de loopsheid "mag" is Mops