Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De keuze is gemaakt!
Moderator: moderatorteam
- Annemarie Rouw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippets
- Aantal honden: 4
De keuze is gemaakt!
Link verwijderd. links naar eigen website mogen in je onderschrift of in het algemene website topic geplaatst worden
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: De keuze is gemaakt!
Even een vraagje he...
Heb je eenr eden dat je alleen maar topics met een linkje opent? Is het niet leuker om je tekst en foto's gewoon in het bericht te plaatsen ipv alleen een link?
Heb je eenr eden dat je alleen maar topics met een linkje opent? Is het niet leuker om je tekst en foto's gewoon in het bericht te plaatsen ipv alleen een link?
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
alweer zo mooi beschreven
ze zijn zo mooi
ze zijn zo mooi
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
- Barbara1972
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Annemarie Rouw
- Zeer actief
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik dat moest doen... Kun je dat zo knippen en plakken?Inge O schreef:vind ik eigenlijk ook, dit komt op mij niet echt leuk over, sorryMachie schreef:Even een vraagje he...
Heb je eenr eden dat je alleen maar topics met een linkje opent? Is het niet leuker om je tekst en foto's gewoon in het bericht te plaatsen ipv alleen een link?.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Gewoon, zo:

Deze blijft dus, begrijp ik.
Ik ben stuk van deze:

Is dat opa?
Mijn favoriet is de appelgroene teef trouwens, deze:

Zo. Nou jij

Ik ben stuk van deze:

Is dat opa?

Zo. Nou jij
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ohh leuk, die rode was bij mij ook favoriet
veel plezier nog de laatste weken
veel plezier nog de laatste weken
- Annemarie Rouw
- Zeer actief
Dank je voor de tip, ga het volgende keer beslist proberen! (Dan zal ik dit mailtje er wel even bij halen, een blogje zit eigenlijk aan de bovengrens van mijn digitale kennisInge O schreef:als je ze al op je site hebt staan kan je ze via 'rechtermuisknop' --> 'afbeeldingslocatie kopiëren' en dat dan tussen gewoon hier neerzettenAnnemarie Rouw schreef:Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik dat moest doen... Kun je dat zo knippen en plakken?Inge O schreef:vind ik eigenlijk ook, dit komt op mij niet echt leuk over, sorryMachie schreef:Even een vraagje he...
Heb je eenr eden dat je alleen maar topics met een linkje opent? Is het niet leuker om je tekst en foto's gewoon in het bericht te plaatsen ipv alleen een link?.
.
dan heb je een topic waarin het leuk is om te reageren want dan kan jij er ook iets bij vertellen en kunnen mensen op elkaar reageren aan de hand van foto's die iedereen ziét, dat is veel leuker.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik lees het niet eens als het in links staat, sorry
Vind het wel leuke hondjes.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
dan heb je best wat gemist want dit blog is echt heel erg leukfes/lou schreef:Ik lees het niet eens als het in links staat, sorry

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, zal best, dat is jammer. Ik vind het jammer als mensen alleen links op een forum zetten en niet wat meer moeite doen. Dan doe ik ook geen moeite om die links aan te klikken.
De foto's die Nanna gemaakt heeft, heb ik wel gezien en ook op gereageerd...
De foto's die Nanna gemaakt heeft, heb ik wel gezien en ook op gereageerd...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Wanneer het in een topic staat lees ik het ook vaker. Een linkje open ik maar een enkele keer (sorry), ik geloof graag dat het leuk zou zijn om te volgen.renee-uk schreef:dan heb je best wat gemist want dit blog is echt heel erg leukfes/lou schreef:Ik lees het niet eens als het in links staat, sorry
- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
Wat zijn ze mooi!!!
Ik vind het blauwe reutje leuk, wat een mooie kleur zeg...
Ik vind het blauwe reutje leuk, wat een mooie kleur zeg...
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
over het algemeen open ik linkjes ook niet snel, maar dat is dan meer naar fotoalbums enz. of iets waar je dan zelf nog moet gaan zoeken waar het staat bv. ik vind deze blog wel prettig om aan te klikken, beetje vergelijkbaar met de linkjes die Geer altijd plaatste van haar geschreven stukjes, had ik ook geen moeite mee. maar er op reageren in het topic zelf, dat doe ik dan weer niet... of niet vaak, dus als het om reacties ook gaat, dan kun je het beter in het topic zelf plaatsen 
- Annemarie Rouw
- Zeer actief
Ik geef jullie, na enig nadenken, best gelijk hoor, het is leuker. Maar gelukkig hebben jullie me niet alleen op dit feit attent gemaakt, maar ook laten zien hoe het moet. Ik beloof beterschap.yamie schreef:over het algemeen open ik linkjes ook niet snel, maar dat is dan meer naar fotoalbums enz. of iets waar je dan zelf nog moet gaan zoeken waar het staat bv. ik vind deze blog wel prettig om aan te klikken, beetje vergelijkbaar met de linkjes die Geer altijd plaatste van haar geschreven stukjes, had ik ook geen moeite mee. maar er op reageren in het topic zelf, dat doe ik dan weer niet... of niet vaak, dus als het om reacties ook gaat, dan kun je het beter in het topic zelf plaatsen
Bovendien is het zo, dat als je op een forum komt, niet alleen gezellig leuke reacties op je eigen topic afwacht, maar ook op anderen reageert. Dat is zeker wel mijn gewoonte. Maar..iedereen die zelf fokt, begrijpt (hopelijk) dat je na week drie, tot en met week acht, zo krankzinnig druk bent met je nest, met de gigantische hoeveelheden bezoek (is heel wat meer dan na de komst van mijn zoon
- Annemarie Rouw
- Zeer actief
Marjoleine schreef:Gewoon, zo:
Ik ben stuk van deze:
Is dat opa?
De bet-overgrootvader. Een flinke terugslag dus. Maar als ze zo mag opgroeien, zij het op vrouwelijke wijze, dan heb ik niets meer te wensen.
Zo. Nou jij
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ik zie het probleem niet van even op de link te klikken, ik heb er erg van genoten. TS heeft geweldige verhalen bij haar pups verteld.
Ik verbaas me bij deze laatste post er even over hoe verschillend ze zijn qua uiterlijk. Ik ben bij het lezen zo opgegaan in je verhalen dat ik dat kennelijk helemaal heb gemist, terwijl het nu zo duideiljk is. . Leuk ook hoe je ( TS ) verteld waar ze terecht komen en zo.
Ik verbaas me bij deze laatste post er even over hoe verschillend ze zijn qua uiterlijk. Ik ben bij het lezen zo opgegaan in je verhalen dat ik dat kennelijk helemaal heb gemist, terwijl het nu zo duideiljk is. . Leuk ook hoe je ( TS ) verteld waar ze terecht komen en zo.
- Annemarie Rouw
- Zeer actief
Dankjewel, Dee. Tja, het resultaat van een outcross. Toch is er wel sprake van enige uniformiteit, afgezien van de kleuren. Wat verbeterd is tov de moeder, zijn de fronten. Daar ben ik blij mee. Bovendien hebben er een stuk of vijf, zes echt meer lengte. De lange gewelfde hals van moeder zie ik in de meeste pups terug. Ook de Irish markings hebben ze allemaal, in meer of mindere mate, en allen hebben de ongelofelijk donkere ogen van pa, waar ik heel blij mee ben.Dee schreef:Ik zie het probleem niet van even op de link te klikken, ik heb er erg van genoten. TS heeft geweldige verhalen bij haar pups verteld.
- KyraYouri
- Actief
- Mijn ras(sen): middenslag schnauzer peper/zout
kruising labrador - Aantal honden: 2
Ik open en lees de linkjes van Annemarie tot nu toe allemaal, zeker omdat het zo leuk geschreven is en met zulke leuke foto's.
Fijn dat alle pups een goed thuis hebben gevonden. Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge whippets nog helemaal geen taille hebben, ze hebben gewoon allemaal een lekker dik buikje
Fijn dat alle pups een goed thuis hebben gevonden. Ik vind het zo leuk om te zien dat jonge whippets nog helemaal geen taille hebben, ze hebben gewoon allemaal een lekker dik buikje
- Annemarie Rouw
- Zeer actief
Inge O schreef:denk vooral niet dat ik een ICT-wonder benAnnemarie Rouw schreef:Dank je voor de tip, ga het volgende keer beslist proberen! (Dan zal ik dit mailtje er wel even bij halen, een blogje zit eigenlijk aan de bovengrens van mijn digitale kennisInge O schreef:als je ze al op je site hebt staan kan je ze via 'rechtermuisknop' --> 'afbeeldingslocatie kopiëren' en dat dan tussen gewoon hier neerzettenAnnemarie Rouw schreef: Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik dat moest doen... Kun je dat zo knippen en plakken?.
dan heb je een topic waarin het leuk is om te reageren want dan kan jij er ook iets bij vertellen en kunnen mensen op elkaar reageren aan de hand van foto's die iedereen ziét, dat is veel leuker.
)
![]()
.
ik zie overigens dat er cruciale info niet verschenen is omdat ik zelf geen foto had geplaatst : waar ik schreef 'en dat dan tussen gewoon hier neerzetten' moest het zijn 'en dat dan tussen [igm][/igm] gewoon hier neerzetten' maar waar ik nu 'igm' schrijf moet het 'img' zijn (maar dat gooit hij weg als er geen afbeelding staat![]()
).
volg je nog![]()
?
Absoluut niet. Mij ben je kwijt.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nee, dat is een variant van bont hoor, geen Iers.Annemarie Rouw schreef:Ook de Irish markings hebben ze allemaal, in meer of mindere mate, en allen hebben de ongelofelijk donkere ogen van pa, waar ik heel blij mee ben.
Maar goed, dat mogen jullie best zo noemen natuurlijk
Er zal eens een ras zijn waar ze de correcte genetische namen gebruiken... dat maak ik vast niet meer mee