Was wel een verrassing dat de immer hitsige Badu in eerste instantie niet zo gewillig was
Morgen herkansing!
Foto's volgen
Moderator: moderatorteam
Zou zomaar kunnen, het is hier momenteel -11... & er ligt sneeuwPemba schreef:Ze vindt het gewoon te koudSucces morgen.
Varnsdorf. Zo'n beetje op de grens van Oost Duitsland & Polen.Tara schreef:Ik hoorde het al van een kennis die net terug is uit Tsjechië.Badu schreef:Zou zomaar kunnen, het is hier momenteel -11... & er ligt sneeuwPemba schreef:Ze vindt het gewoon te koudSucces morgen.
Waar zit je precies?

Ik hoop heel hard dat er een naakt medium teefje bij het broedsel zit....monky555 schreef:en ga je weer iets aanhouden?? (of 4)
gewoon doen..Badu schreef:Ik hoop heel hard dat er een naakt medium teefje bij het broedsel zit....monky555 schreef:en ga je weer iets aanhouden?? (of 4)
De rest gaat rücksichtslos op MP

Dat je dat weetPodenji schreef:succes
waarom heb je eigenlijk voor een herhalingscombinatie gekozen?

DuidelijkBadu schreef:Dat je dat weetPodenji schreef:succes
waarom heb je eigenlijk voor een herhalingscombinatie gekozen?![]()
Maar... ik zou graag een naakt medium teefje uit de combinatie willen fokken om mee verder te gaan.
Het kleine teefje Fanon is heel goed gelukt & erg grappig maar ik denk dat het zoeken naar een kleine reu (onder de 40 cm) erg lastig gaat worden. Wat ik tot nu zie rondlopen is (met uitzondering van de vader van het nest) wat mij betreft niet rastypisch genoeg voor een Peruaan of teveel verwant aan de stamboom van Badu of qua karakter niet interessant of…... De keuze tussen medium reuen is veel groter. Het is een gok, we zien wel….
Daarnaast zijn er een aantal mensen geïnteresseerd in een pup uit deze combinatie.

Ja, ze zullen morgenochtend nog wel een keer zin hebbenLongFields schreef:Gefeliciteerd met de geslaagde dekking! Ga je morgen voor een tweede dekking?
Badu schreef:Vandaag is het gelukt ! Ze werden helemaal blij toen ze elkaar weer zagen, zo schattig
Badu ligt nu in diepe rust... bij te komen van haar avontuur

carine schreef:Badu schreef:Vandaag is het gelukt ! Ze werden helemaal blij toen ze elkaar weer zagen, zo schattig
Badu ligt nu in diepe rust... bij te komen van haar avontuur![]()
![]()
![]()
en dat in deze koude

Dank... ik ooknathalie schreef:Ik duim voor naakte baby's!
bij zo'n "hete" dekking kunnen er alleen maar nakertjes van komenBadu schreef:ze mochten het binnen doen.... is toch niets nu hier buiten voor een nakert
Ze stoken als een malle.... denk dat het in het hotel & elders wel zo'n 27 graden is.... bloedheet